Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....
Jag startar om tråden hoppas ingen annan gjort det då jag inte kan hitta den.. 
välkomna alla gamla kämpare och nya.

Jag startar om tråden hoppas ingen annan gjort det då jag inte kan hitta den.. 
välkomna alla gamla kämpare och nya.

Kela81: Vi har hunnit med tre försök hittills och haft olika läkare varje gång. Först gången hade vi en läkare vid ÄP (Tjorbjörn) och en annan vid ET (Oddvar). Vilket berodde på att det var helg vid ET (tror jag). De andra två gångerna har vi haft samma läkare vid ÄP och ET (Jan & Thorbjörn). Kanske beror det på att vi bor långt ifrån CVL och endast gör ÄP och ET där som vi haft olika varje gång? Vet inte riktigt. Lycka till! 
Tror faktiskt att jag ska fråga om man får önska läkare nästa gång, någon som vet? 
Kram till er alla goa tjejer!!

Emmaelsa: Man kan önska läkare vid samtal men vid behandlingar och kontroller får man ta den läkare som är i tjänst just då. 
Djurgårdsrutan: Stort lycka till imorgon!
PP08: Helt fantastiskt att det snart är dags för dig. Minns när vi träffades och du var i typ v. 14.
Själv är jag helt slut efter en helt tokjobbig kväll på¨jobbet. Förstår inte hur typ alla kan bli sjuka samtidigt. Kramar till alla!

Torbjörn som var den mest "behandlade" läkaren för oss hade vi mest vid kontroller också. Vid äggplock och embryoåterföring var det som andra skrivit den läkaren som hade uppdraget att göra äggplock och embryoåterföringar just den dagen vi råkade hamna på.

Hur gick det Kramiiis med östrogenvärdet?

entjej; hur långt har du kvar? mår du lite bättre? kram 
pp08: tänk vad tiden gått fort av oss tre som träffades när du var i v 14 så är det ju bara jag som är kvar i träsket men statestiken säger väl det en av tre blir det inget för.. :( Men lycka till nu och kram 
kramiis: hur har det gått? tänker på dig kram
imorn är det dax för min dom ...har jag fått fler blåsor eller skall vi avbryta. Min sambo måste jobba så jag har lite panik över att jag måste åka själv. Orkar liksom inte sitta i bilen hela vägen till stockholm o grina...

Hej vänner.
ÄP gick bra, gjorde ej så ont. Det blev 15 ägg och några rörliga simmare vid biopsin. I morgon em får vi reda på om det var några som är bra, och i sånt fall så blir det återinförande på lördag. Vi hade Tomas i dag, har aldrig träffat honom tidigare, men han var helt underbar, och sköterskan Maria. Helt underbara bägge 2. Vi har ätit på Tzatziki här i Uppsala, jätte-gott.
Stor Kram till er alla.
Tack Turbo, och jag håller alla tummarna i morgon sth67.

Djurgårdsrutan: Grattis till lyckat skörd, både på dig och killen   . Nu får vi hålla tummarna för många befruktade tills imorgon. Har också haft Maria på ÄP och hon var jättegullig. Tzatziki har jag för mig att vi också brukade äta på när vi bodde i U-a. Visst är det det som ligger nere vid fallet vid fyrisån.
 . Nu får vi hålla tummarna för många befruktade tills imorgon. Har också haft Maria på ÄP och hon var jättegullig. Tzatziki har jag för mig att vi också brukade äta på när vi bodde i U-a. Visst är det det som ligger nere vid fallet vid fyrisån. 
Sth67: Tänker på dig och har varit nervös hela morgonen för din skull. Hoppas så att du kommer med lite positiva nyheter snart. 
Långväntan: Hur blev det med FET, blev det nåt i veckan eller var det senare?
Själv måste jag göra typ 1000 saker idag ¨på min lediga dag. Ska ha möhippa för en kompis i morgon och vi ska vara hemma hos mig så jag borde verkligen börja med mat och städning, så tråååkigt. Kramar till alla från Turbo

Tack alla tjejer som stöttat mig under detta år som jag har hängt här men vi har avbrytit försök nr 6.. Som det känns nu så kommer jag lägga mig ner i koma och gråta över att livet är så jävligt. Vet ej om jag kommer tillbaka någonsin igen.. Sköt om er och lycka till allihopa.

Miljoner Stora Kramar till dig sth67
Turbo: Jo,restaurangen ligger vid vattnet. Kanonställe.
Kram till er alla.

Nej vad ledsen jag blir för din skull. Du som har kämpat så och gjort så mycket inför detta försök.
 Nej vad ledsen jag blir för din skull. Du som har kämpat så och gjort så mycket inför detta försök.