Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....
Jag startar om tråden hoppas ingen annan gjort det då jag inte kan hitta den..
välkomna alla gamla kämpare och nya.
Jag startar om tråden hoppas ingen annan gjort det då jag inte kan hitta den..
välkomna alla gamla kämpare och nya.
Sweetiepai
Massa Kramar till dig.
Tack tjejer!
Kram på er!
Djurgård - 14 blåsor låter bra. Lycka till på torsdag!
Hej tjejer.
Har pratat med sköterskan nu och antecknat allt, så att jag inte skall glömma något.
Ska höja dosen i kväll, och sen blir det ÄP på torsdag. Det blir hotellövernattning för vår del, då ingen av oss får köra bil efteråt. Kan ju va mysigt. Hoppas ni får en fortsatt bra fredag och en trevlig helg.
Tack för allt stöd.
Får ni inte köra bil?! varför?
turbo: konstigt att Holte sa till mig att sprutan abslout skall tas i magen..hm..ja ja nu skiter vi i det.
Jo, jag har Vul på måndag, är faktiskt jätte nervös, tänk om det är dåligt reslutat denna gång oxå då är det faktiskt kört. Tror ej att Cvl låter mig göra flera försök i sådana fall...
Nej nu skall jag ha en mysig helg hoppas ni andra mår ok och kämpar på kram kram
ms kanga..TAck!!
Sweetiepai.
Pratade med sköterskan och pgr av det lugnande (morfin) som vi skall få, så fick vi inte köra efteråt. Min sambo skall ju göra biopsin samtidigt som äp.
sth67 Det kommer att gå bra på måndag. Jag skall tänka på dig då.
Ha en bra helg nu tjejer.
tack djurgårdsrutan, tänker på dig oxå ;)
Djurgårdsrutan: Vad mysigt med hotellövernattning, då kan ni pyssla om varandra. Visste inte att de gjorde testikelbiopsi på Cvl. Låter lite läskigt... Men vi går ju iufs igenom äggplock efter äggplock utan att gnälla. Men testikelbiopsi låter värre.
Blir en spännande vecka med äggplock för dig och kramiis och sth67 som sprutar. Tänker på er alla, nnu ska jag ut i solen en liten stund innan jag ska stänga in mig på akuten igen.
Kramar till alla, Turbo!
Djurgård - Aha, då förstår jag. Lite tläskigt med biopsi. Men som Turbo säger så får ni ju tid att rå om varandra.
Sth - lycka till på måndag, det kommer då bra!