• sth67

Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....

Jag startar om tråden hoppas ingen annan gjort det då jag inte kan hitta den..
    välkomna alla gamla kämpare och nya.

• Svar på tråden Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....
  • sth67

tack tjejer; läkaren såg inga andra alternativa metoder..Dom e sä jäkla enkelspåriga. Frågade om jag fick ta andra prover men icke! mailade till fertilitetcenter som sa att jag måste ta ett AHM prov.OCH varför får jag inte det på CVL???? blir så förbannad.. jag är en bitter jäkel just nu,jag vet men detmåste ju finnas alternativ men cvl ser inte det!!

• entjej
    sth67 skrev 2009-05-23 12:13:15 följande:
    tack tjejer; läkaren såg inga andra alternativa metoder..Dom e sä jäkla enkelspåriga. Frågade om jag fick ta andra prover men icke! mailade till fertilitetcenter som sa att jag måste ta ett AHM prov.OCH varför får jag inte det på CVL???? blir så förbannad.. jag är en bitter jäkel just nu,jag vet men detmåste ju finnas alternativ men cvl ser inte det!!
    Jag kommer ihåg att Bergh ofta svarade med att "det inte spelar någon roll" vilken metod. Allt beror på ägget. Fast jag tror inte riktigt att allt beror på ägget. Varför skulle det då forskas och forskas om olika metoder hela tiden. Däremot finns det ju inte en metod som är klart bäst för alla för då skulle ju alla få den behandlingen. Olika behandlingar fungerar olika på olika personer tror jag. Kanske idé att pröva med Falun? De har väl högre åldersgräns också och verkar vara lite nytänkare. Kan du tänka dig att adoptera? Vet inte åldersgränsen. Kan din kille tänka sig det? Vet ju han inte vill äggdonation. Men jag tänkte eftersom du kan tänka dig äggdonation kanske också adoption? Jag vet ju att själva graviditeten tyvärr kan bli som en mardröm... Stor Kraaam!
  • kela81

sth67: Urs va tråkigt Hoppas du hittar nått stäle som hjälper dig med de prover du vill ta!!!

• EmmaElsa

Sth67: Gumman!! Vilken tomhet du måste känna och jag förstår verkligen att du känner dig bitter! Konstigt att inte CVL hjälper er vidare??? Det borde väl ligga i deras intresse att göra allt för att alla ska lyckas? Över lag tycker jag det är konstigt att man själv behöver "ha koll" på så mycket själv i hela denna hemska cirkus. Det är ju inte direkt gratis.... vi kommer att behöva ta nya lån till hösten, känns inte kul. Men vad gör man inte...
    Tänker på dig!! KRAMAR!!

• Masse

sth67, mina tankar finns hos dig. Kram

• DjurgårdsRutan

Sth67, man får vara bitter och arg. Massa Kramar till dig.

Vi hade Oddvar vid ET i dag, har aldrig träffat honom förut,men han var jättegullig. Det blev 2 till frysen. Är trött efter all anspänning,men glad så klart.

Många kramar till er alla och en fortsatt trevlig helg önskar jag er.

Svar på tråden Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....