• Anna Paulita

Vilken ställning gillar du MINST?

Ofast snackas ju bara om de ställningar som är folks favoriter, men om man fuck välja bort en, vilken skulle ni välja bort då? Dvs vilken ställning gillar ni minst? Berätta gärna varför?

Personligen skulle jag sakna den vanliga "hedrliga" missionären minst, tycker den är rätt trisst och ibland kan jag känna mig väldigt "låst". Vilket förvisso kan vara upphetsande, men då föredrar jag att känna mig "låst" på andra sätt....

• Svar på tråden Vilken ställning gillar du MINST?
  • LindaJohansson81

Jag kan förstå alla ställningar som missionären, skeden, rida att man inte kommer sakna dem. Men BAKIFRÅN? Hur kan man INTE tycka om den? *nyfiken*

• Anonym (vem fasen står!)

Jag har en gång försökt ha sex stående, men det var inget vidare. Alltså att man som kvinna står med ryggen mot en vägg och så blir det som en stående missionär. Nä - den ställningen klarar jag mig utan! Skitsvårt att få mannen att komma åt, ju, och kramp i vaderna. Nä, tacka vet jag bakifrån.

• Morbid angel

Anonym (vem fasen står!) skrev 2009-03-15 20:51:26 följande:

Jag har en gång försökt ha sex stående, men det var inget vidare. Alltså att man som kvinna står med ryggen mot en vägg och så blir det som en stående missionär. Nä - den ställningen klarar jag mig utan! Skitsvårt att få mannen att komma åt, ju, och kramp i vaderna. Nä, tacka vet jag bakifrån.
    Stående bakifrån är gött!
  • Anonym (shorty)

Väljer bort stående. För jag är så kort och mannen så lång så jag måste stå på tå och det är skitjobbigt.

• Anna Paulita
    LindaJohansson81 skrev 2009-03-15 20:49:45 följande:
    Jag kan förstå alla ställningar som missionären, skeden, rida att man inte kommer sakna dem. Men BAKIFRÅN? Hur kan man INTE tycka om den? *nyfiken*
    Det undrar jag med...
  • BarbieCrew
    Svar på #12
    LindaJohansson81 skrev 2009-03-15 20:49:45 följande:
    Rida kan ju vara något av det allra bästa, man har själv kontrollen och kan bestämma tempo, rörelser, komma åt att smeka osv osv. Missionären går också att variera ganska mycket. Sist, men inte minst, skeden är ju lite som bakifrån, men inte lika "lätt".

Det verkar lite som att tjejer inte vill jobba när de knullar, ta er i kragen och njuuuuut!!
  • Jeriko

Måste säga att jag gillar alla ställningar... ;)

• Anonym (Majsan)

Men allt beror ju på hur man o kvinna passar ihop.
    Med min nuvarande så väljer jag bort ridningen, funkar inget bra alls. Jag får kramp i benen o hans snopp är för lite hård. O jag e för lat...
    Med honom är skeden outstanding! så skön!

Svar på tråden Vilken ställning gillar du MINST?