• Anna Paulita

Vilken ställning gillar du MINST?

Ofast snackas ju bara om de ställningar som är folks favoriter, men om man fuck välja bort en, vilken skulle ni välja bort då? Dvs vilken ställning gillar ni minst? Berätta gärna varför?

Personligen skulle jag sakna den vanliga "hedrliga" missionären minst, tycker den är rätt trisst och ibland kan jag känna mig väldigt "låst". Vilket förvisso kan vara upphetsande, men då föredrar jag att känna mig "låst" på andra sätt....

• Svar på tråden Vilken ställning gillar du MINST?
  • BarbieCrew

Men missionären kan ju varieras, med benen på axlarna, upp mot väggen (om det nu finns en vägg intill sängen ;) ) eller så kan man ju faktiskt själv röra sig under.
    Och om en ställning gör ont så bör man låta bli.. Det handlar ju om njutning :)

• Morbid angel
    BarbieCrew skrev 2009-03-16 12:01:46 följande:
    Men missionären kan ju varieras, med benen på axlarna, upp mot väggen (om det nu finns en vägg intill sängen ;) ) eller så kan man ju faktiskt själv röra sig under. Och om en ställning gör ont så bör man låta bli.. Det handlar ju om njutning :)
    Jaaa,håller med!Jag gillar missionären,mycket pga hur det går att variera.Särade ben,raklånga ben,saxa benen runt honom,lyfta på rumpan,killen höjer sig med armarna och då kan man ju även "jobba" fast man ligger under
  • Janneman

Traditionell missionär är tråkig och jobbig. Varianterna på den är betydligt bättre, man måste kunna få hände och armar fria. VIlket inte går när man stödjer sig och gör "armhävningar".

• Anonym (Mrs L)

jag skulle välja bort 69:an.
    älskar däremot att rida, enda ställningen jag kan få orgasm i.

• Anonym (Ingen tvekan)

69 skulle jag inte sakna. Men som god 2:a kommer där man sitter huk över mannen med ryggen till och kör upp och ned hukningar. Gör det enbart för mannens skull, ger mig ingenting.. Grymt jobbigt dessutom.

• Anonym

Anonym (misslyckad) skrev 2009-03-15 21:54:53 följande:

Jag tycker bakifrån gör ont. Man kan inte reglera hur djupt han kommer. Sen e det pinsamt att visa upp arslet! Men det är överkomligt om ställningen ändå vore skön. Hur f-n gör man?? Det är mannens favorit dessutom, vilket ställer till.
    Ha, ha...hörredu, jag HÅLLER FAN med!!! Jag tycker också det är skitpinsamt att bresa upp med röven mitt i synen på killen, herregud, jag har både striae OCH jäkla hemmoröjder i körsbäret...skitsexigt!
    Nä, den vill jag bara köra i mörkret...
    Min kille älskar arschlen, han är obcessed, så detta är tyvär hans favorit, så jäkla typiskt att jag kreverar.
    Annars kan jag gilla doggystyle, men som sagt, i MÖRKRET!
  • Anonym

69:an är jag inte jätteförtjust i. Jag har så svårt att koncentrera mig på två saker samtidigt, tycker det är bättre om en i taget får sitt så att säga.

Kan också tycka att bakifrån gör lite ont ibland.

• Anonym

Kan som en forsättning på mitt förra inlägg (#37) säga att det beror ju också på med vem. Men eftersom jag numer är gift så blir det väl förhoppningsvis bara med min man i framtiden och då går bakifrån bort.

Med min förre kille (som var ganska liten) så var bakifrån riktigt trevligt Med honom kunde jag även tänka mig analt.

• bodegapeppe

Kan inte komma på någon särskild just nu, har jag varit utan tillräkligt länge så är alla ställningar bra. Men de riktigt fysiskt krävande där tjejen bara "latar sig (jag vet att det är ansträngande att komma)" är ingen höjdare mer än korta stunder.

• Anna Paulita
    Anonym skrev 2009-03-16 15:52:01 följande:
    69:an är jag inte jätteförtjust i. Jag har så svårt att koncentrera mig på två saker samtidigt, tycker det är bättre om en i taget får sitt så att säga.Kan också tycka att bakifrån gör lite ont ibland.
    Det håller jag med om, jag har hyffsat bra simultankapacitet, men när jag blir slickad lämnar jag min kropp psykist, och kan verkligen inte focusera på att suga av min man...
Svar på tråden Vilken ställning gillar du MINST?