• Anna Paulita

Vilken ställning gillar du MINST?

Ofast snackas ju bara om de ställningar som är folks favoriter, men om man fuck välja bort en, vilken skulle ni välja bort då? Dvs vilken ställning gillar ni minst? Berätta gärna varför?

Personligen skulle jag sakna den vanliga "hedrliga" missionären minst, tycker den är rätt trisst och ibland kan jag känna mig väldigt "låst". Vilket förvisso kan vara upphetsande, men då föredrar jag att känna mig "låst" på andra sätt....

• Svar på tråden Vilken ställning gillar du MINST?
  • Seven Costanza

69:an har vi aldrig, vi KAN ta hand om varandra samtidigt men då föredrar vi att jag till exempel ligger på rygg, han står på knä över mig och jag suger honom, samtidigt som han leker med min klitta eller pullar mig. Funkar jättebra, gillar inte 69:an eftersom jag tycker att man kommer så långt ifrån varandra då och jag tycker om att kunna se honom i ögonen. Klassiskt missionär heller ingen höjdare.

• Lindorm

Knästående bakifrån/doggystyle är den som går bort först. Bristen på kontaktytor mellan våra kroppar är den främsta orsaken. Det är också svårt att få bra ögonkontakt. Liggande bakifrån kan man kompensera ögonkontakten med andning istället som kommunikation, men vid knästående hamnar man för långt ifrån varandra. Bra ställning för smisk dock.

• Anonym

69:an hur fasiken ska man få till det hela provade den med exet men vi började bara o gapskratta
    kändes konstigt och pinsamt bara

• Koloratur

Missionären går bort. Tråkigt, man kommer inte åt sig själv ordentligt och man får bara skavsår. Nä, bort med missionären.

• BarbieCrew
    Koloratur skrev 2009-03-16 18:01:14 följande:
    Missionären går bort. Tråkigt, man kommer inte åt sig själv ordentligt och man får bara skavsår. Nä, bort med missionären.
    Skavsår? Vad gör han med dig?? :P
  • fjonkan

69:an går verkligen bort för min del då jag inte gillar att bli slickad eller känna mig alltför utlämnad som jag gör i den. Och tack och lov vill min sambo inte ens försöka sig på den. Alla andra ställningar är däremot toppenbäst med honom.

• Koloratur
    BarbieCrew skrev 2009-03-17 07:32:03 följande:
    Skavsår? Vad gör han med dig?? :P
    Jag lutar ju rätt mycket framåt därnere så det är inte så skönt direkt.
  • Angels Fall First
    Itzumo skrev 2009-03-15 21:41:31 följande:
    Jag skulle nog säga att ställningen jag skulle sakna minst är nog 69:an..Jag vet inte.. Det är något med den som bara skriker nej.. Om det kan vara att man stirrar rakt upp i analen eller att man ligger så konstigt för att båda ska kunna komma åt.. Ne, den vill jag helst slippa..
    Å fan. Får jag ångra mig? Jag vill också välja bort den. Eller har nästan valt bort den redan Det händer så sällan att jag knappt kommer ihåg senast (vilket förmodligen är anledningen till att jag inte ens tänkte tanken här i tråden)
    Jag har så jäkla svårt att koncentrera mig på båda sakerna samtidigt så 69an fungerar inte. Visst kommer jag väl och visst kan jag få honom att komma också men vägen dit är inte lika skön som annars och orgasmen eller orgasmerna för egen del är aldrig lika bra.
    People like you are the reason people like me need medication
  • Licens To Kiss

69:an. Hatar fötter. Är allergisk {#lang_emotions_throwup}

Svar på tråden Vilken ställning gillar du MINST?