• Anna Paulita

Vilken ställning gillar du MINST?

Ofast snackas ju bara om de ställningar som är folks favoriter, men om man fuck välja bort en, vilken skulle ni välja bort då? Dvs vilken ställning gillar ni minst? Berätta gärna varför?

Personligen skulle jag sakna den vanliga "hedrliga" missionären minst, tycker den är rätt trisst och ibland kan jag känna mig väldigt "låst". Vilket förvisso kan vara upphetsande, men då föredrar jag att känna mig "låst" på andra sätt....

• Svar på tråden Vilken ställning gillar du MINST?
  • Anonym

Jag gillar inte att rida... Se mina hängiga taxöron till bröst fladdra omkring både högt o lågt -nej tack!

• Anonym (lillan)

om jag fick välja så skulle jag ta bort vanliga tråkiga missionären.. har inte testat sådär fruktansvärt många ställningar ^^' allt bore väl testas åtminstone 1 gång i livet eller?

• Anonym (*-*)

69 gillar den inte. Gillar iof inte att bli slickad öht.

• Anonym (*-*)
    Anonym (misslyckad) skrev 2009-03-15 21:54:53 följande:
    Jag tycker bakifrån gör ont. Man kan inte reglera hur djupt han kommer. Sen e det pinsamt att visa upp arslet! Men det är överkomligt om ställningen ändå vore skön. Hur f-n gör man?? Det är mannens favorit dessutom, vilket ställer till.
    Det kan oxå bero på att man har en livmodertapp som ligger lite bakåt det kan göra jä**ligt ont men man får pröva sig fram...... för mig så funkar det om jag står på alla 4 i sängen o sen "lägger ner huvet/överkroppen på kudden"
  • Anonym

Anonym (*-*) skrev 2009-03-17 23:42:13 följande:

Det kan oxå bero på att man har en livmodertapp som ligger lite bakåt det kan göra jä**ligt ont men man får pröva sig fram...... för mig så funkar det om jag står på alla 4 i sängen o sen "lägger ner huvet/överkroppen på kudden"
    Åh favvoställningen!

Missionären går bort! 69an är redan borta.
  • Anonym (69:an ja tack)

Att rida, har aldrig gillat det. Däremot är 69:an en favorit

• Anonym (kluven)

Jag tycker om det mest, beror liksom på situtionen. Men något jag inte skulle sakna är att suga av killen, det tycker jag är så booring!!

• Anonym (kluven)

Nog för att 69an skulle gå fetbort!

• gullsvans

69 får jag oxå lägga åt sidan..inte för den är äcklig eller så utan...simultankapaciteten är TOTALT VÄCK DÅ :D

• Anonym

Anonym (kluven) skrev 2009-03-18 00:28:37 följande:

Jag tycker om det mest, beror liksom på situtionen. Men något jag inte skulle sakna är att suga av killen, det tycker jag är så booring!!
    Slicka f*tta är också booring
  • honkie

min får bli reversed cowgirl när den körs "normalt". man kan iofs göra den väldigt skön om man trixar lite, men annars är den helt värdelös.

• LindaJohansson81
    Anonym skrev 2009-03-18 07:24:45 följande:
    Anonym (kluven) skrev 2009-03-18 00:28:37 följande: Slicka f*tta är också booring
    Ja, inte är det många killar som KAN det heller.

Men jag tycker inte att det är tråkigt att suga.
  • Anonym (hej)

bakifrån!

för det första är min röv benig och hängig.

för det andra så åker det in luft och det blir muspruttar.

Svar på tråden Vilken ställning gillar du MINST?