• Anna Paulita

Vilken ställning gillar du MINST?

Ofast snackas ju bara om de ställningar som är folks favoriter, men om man fuck välja bort en, vilken skulle ni välja bort då? Dvs vilken ställning gillar ni minst? Berätta gärna varför?

Personligen skulle jag sakna den vanliga "hedrliga" missionären minst, tycker den är rätt trisst och ibland kan jag känna mig väldigt "låst". Vilket förvisso kan vara upphetsande, men då föredrar jag att känna mig "låst" på andra sätt....

• Svar på tråden Vilken ställning gillar du MINST?
  • Itzumo

Jag skulle nog säga att ställningen jag skulle sakna minst är nog 69:an..

Jag vet inte.. Det är något med den som bara skriker nej.. Om det kan vara att man stirrar rakt upp i analen eller att man ligger så konstigt för att båda ska kunna komma åt.. Ne, den vill jag helst slippa..

• Anonym (misslyckad)
    Svar på #12
    Jag tycker bakifrån gör ont. Man kan inte reglera hur djupt han kommer. Sen e det pinsamt att visa upp arslet! Men det är överkomligt om ställningen ändå vore skön. Hur f-n gör man?? Det är mannens favorit dessutom, vilket ställer till.
  • LindaJohansson81
    Svar på #23
    Alltså om killen har för stor snopp så kan den göra ont, för att killen kommer *längre
  • LindaJohansson81
    Svar på #24
    Halva mitt inlägg försvann?

Alltså om killen är välutrustad kan det göra ont för att han kommer längre in eller vad man ska säga, han får väl ta det lugnare isåfall.

Jag brukar stå på knäna o svanka eller ha huvudet i kudden. Jag tycker om bakifrån pga att man kan köra lite hårdare....

Han får ta det lugnare med dig och ni får köra bakifrån i mörkret...
  • phale
    Itzumo skrev 2009-03-15 21:41:31 följande:
    Jag skulle nog säga att ställningen jag skulle sakna minst är nog 69:an..Jag vet inte.. Det är något med den som bara skriker nej.. Om det kan vara att man stirrar rakt upp i analen eller att man ligger så konstigt för att båda ska kunna komma åt.. Ne, den vill jag helst slippa..
    Agree FULLSTÄNDIGT *S*
  • Anonym

Om bakifrån gör ont: prova att flytta knäna lite bakåt/mot honom. På det sättet kan du styra hur långt in han kommer.

• Anonym (not!!)

missonären.. den klassiska varianten..
    kommer ihåg att jag badd min man om att göra den eftersom ja hade aldrig gjort den, och han tyckte inte det var nödvändigt men jag tjatade på och på och sen vilken besvikelse....... jag som trodde att det skulle vara så mysigt och kännas så bra!!! kände juinte skit så tråkigt var det..
    nej den klarar jag mig utan!

Svar på tråden Vilken ställning gillar du MINST?