• Anna Paulita

Vilken ställning gillar du MINST?

Ofast snackas ju bara om de ställningar som är folks favoriter, men om man fuck välja bort en, vilken skulle ni välja bort då? Dvs vilken ställning gillar ni minst? Berätta gärna varför?

Personligen skulle jag sakna den vanliga "hedrliga" missionären minst, tycker den är rätt trisst och ibland kan jag känna mig väldigt "låst". Vilket förvisso kan vara upphetsande, men då föredrar jag att känna mig "låst" på andra sätt....

• Svar på tråden Vilken ställning gillar du MINST?
  • MissSummer
    småsugen skrev 2009-03-17 16:45:19 följande:
    Jag håller med flera i tråden här! 69:an är både obekväm och komisk
    Ja jag med, har en skräckupplevelse där jag fick en hårig röv i ansiktet (han låg överst) fyfan.
  • Judy

Alltså man ska väl välja en ställning som man använder ganska ofta ändå i sexlivet, för självklart finns det ställningar som man inte gillar, men de använder man ju heller inte. Som 69an, den gillar inte jag och därför använder vi den inte, men jag kan ju inte välja den för det!

Jag tycker alla ställningar vi kör är sköna/bra/upphetsande etc (Annars skulle vi inte köra dem) Men om jag skulle vara tvungen att välja bort en så skulle det nog vara jag liggandes på magen och han bakom mig på knä. Det är förvisso skön och så, men mina feta skinkor är i vägen på något sätt så hans kuk kommer inte riktigt in i mig på ett tillfredställande sätt, dvs helt och hårt

• Zimlis

69:an försvinner. Jag gillar att suga kuk, men inte i den ställningen och dessutom bli slickad samtidigt, jag får typ kortslutning och glömmer bort att jag med ska vara aktiv

Klia en hund och du har funnit en fast anställning.
  • Mailan

69:an, svårt att behålla fokus, för båda, och då blir det gärna lite hackigt..

burn with me, heavens on fire
  • prickig

69:an

Ingen simultankapacitet här. Antingen ligger jag liksom bara där och glömmer bort att jag ska göra något också eller så koncentrerar jag mig på att suga och då känner jag inte alls att jag blir slickad.

• mrs Elliott

69 an som så många andra här..kortslutning,jag ligger mest där och håller i hans dase och rycker i den då och då:)

sen gillar jag inte en ställning som min man har kommit på då jag ligger ovanpå honom med ryggen mot och han typ lyfter upp mig upp och ner ,den är bara konstig och jag tappar balansen samt att snoppen halkar ur hela tiden.Men pluspoäng för kreativitet .

Sen gillar jag inte att bli ihopknosad med benen och knäna upptryckta mot öronen i missionären,jag är för ovig samt att magen ser ut som en julskinka ihoptryckt på det viset *ångest*

• Morbid angel

Jag får nog lägga till 69an på min lista jag också,som så många andra så kan jag inte riktigt koncentrera mig varken på det ena eller det andra,det är en ställning som vi väldigt sällan utövar här hemma.

Mrs Elliott
    Julskinka
    Kan glädja dig med att även min mage ser ut som det i den ställningen och har en text på magen så bokstäverna ligger typ huller om buller som ett jädra korsord

• SusanneSJ

Skulle inte sakna missionären faktiskt, tycker den är ganska trisst även om man varierar den!

• Anonym (A)

Håller med många andra: 69 går bort. Men den gör vi heller aldrig, så om jag ska ta någon vi gör ibland så är det bakifrån på knä, det blir bättre om jag ligger på mage.

• småsugen
    MissSummer skrev 2009-03-17 17:11:26 följande:
    Ja jag med, har en skräckupplevelse där jag fick en hårig röv i ansiktet (han låg överst) fyfan.
    Hahaaa. Kul om näsan liksom hamnar mitt i hålet dessutom

För övrigt blir det ju otroligt fel vinkel att suga på, eller hur. Tänderna i underkäken skaver ju emot har jag för mig. Det är väl typ 100 år sen jag provade, men ändå
Svar på tråden Vilken ställning gillar du MINST?