• Anonym (Fundersam)

Killar!! Är det vanligt att runka med..

Är det vanligt att runka med kondom på? Det påstår min sambo, han säger att det är vanligt att ni killar gör så, öh är det så?
    Ni förstår att nu rätt vad det är efter typ 7 år så påstår han att han "lyxrunkar" kallas det så?
    Han har inte gjort det tidigare, vi använder kondomer pga inget annat prev medel och eftersom jag har lite koll så vet jag att det saknas 3 kondomer sen vi sist hade sex.. Eftersom jag inte tror riktigt på hans historia så må jag ju nu fråga er hur vanligt det är..
    Och vet ni nå mer knepigt?
    Jo vi hade 2 kondomer löst uppepå ett nytt paket, men tro inte att han tagit dem utan han har tagit ur det "oöppnade" paketet precis som om jag inte skulle mårka det.
    Jag tror på nått vis att han har fiskat i nån annans lårvik om man säjer så.

Vad tror ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 21:29
    Jag är inte ute efter att kontrollera, jag är ju bara lite fundersam. Och svartsjuk är jag inte..
    Men om något ändras i ens förhållande och han gör knepiga saker helt hux flux så kan man ju få undra utan att vara svartsjuk eller att man ska kontrollera den andra precis överallt. För det är inte det det handlar om för mej. Jag kände mej nog mest ledsen och besviken över hur han hanterade det hela..

• Svar på tråden Killar!! Är det vanligt att runka med..
  • Anonym (vet)

Det där låter som en minst sagt krystad förklaring. Han är säkert varit otrogen, om du frågar mig.

• Anonym

Nej vi lyxrunkar oftast inte, skulle ju kosta tusentals kronor i månaden :(

Däremot kan ingen människa på denna planet vara så dum att han tar från hemmaförrådet när han ska fiska i en annan lårvik. Inte en chans.

Jag tror han gjorde ett halvhjärtat försök att dölja sitt lyxrunkeri genom att inte ta dom som låg framme. Han hade ansträngt sig betydligt mer om han skulle ajabaja sig med någon annan. Eller han kanske inte är den skarpaste kniven i lådan?

• Anonym (Fundersam)

Anonym (vet) skrev 2009-03-26 11:22:58 följande:

Det där låter som en minst sagt krystad förklaring. Han är säkert varit otrogen, om du frågar mig.
    Ja visst gör det.. Jag håller med.. Men hur i f-n ska jag få det ur honom??
  • Anonym

det låter fett olyxigt att runka med kondom på. Alltid lyxigare utan, ju! ;)

Jag skulle säga att det är nåt fuffens på gång.

• Anonym (Fru)

min man använder bara kondomer till att runka med/ i  -  Jag har spiral i vanliga fall och behöver inte kondomer.

Han tycker det är "äckligt" att söla ner när han runkat så han vill gärna ha kondomer.

Och det här är inget han smyger med så jag har koll på att det här faktiskt stämmer.

Likaså mitt ex runkade endast med kondom.

Så i min värld är detta högst vanligt.

• John D

Det kallas lyxrunka när man gör det med kondom på, så det kan jag faktiskt bekräfta.
    Jag vet också att det förekommer, men hur vanligt det är vågar jag inte svara på. Personligen har jag bara gjort det nån enstaka gång, men finns säkert dom som gör det oftare.

• Anonym (Fundersam)
    Anonym skrev 2009-03-26 11:24:54 följande:
    Nej vi lyxrunkar oftast inte, skulle ju kosta tusentals kronor i månaden :(Däremot kan ingen människa på denna planet vara så dum att han tar från hemmaförrådet när han ska fiska i en annan lårvik. Inte en chans.Jag tror han gjorde ett halvhjärtat försök att dölja sitt lyxrunkeri genom att inte ta dom som låg framme. Han hade ansträngt sig betydligt mer om han skulle ajabaja sig med någon annan. Eller han kanske inte är den skarpaste kniven i lådan?
    Jodå han är skarp, men jag är skarpare:)

Nejdå skämt åtsido.. Nej man kan ju alltid hoppas att det är så..
  • Nyfiken gul

Jag blir lesse när jag läser här...

Har du verkligen inte högre tankar om din egen sambo att du måste misstänka otrohet det allra första du gör??

Otrohet är det SISTA jag skulle tänka om jag kom på min man med att ha kondomer hemma - det finns hundratals förklaringar på varför man har kondomer hemma som man använder UTAN att det måste vara otrohet....

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Anonym

Men snälla. Skulle min sambo inte tro mig om jag berättade att jag hade lyxrunkat skulle jag börja undra över hennes mentala tillstånd.

Det blir liksom inte alls lika mycket sperma överallt. Ingen svår grej att fatta ^^

Anlednignen till att han försökte dölja det är naturligtvis att det ÄR lite skämmigt, förknippat med porrsurf osv.

Otrogen va, haha

• Anonym (vet)

OK: Sherlock Holmes anmäler sig Om du frågar honom om han varit otrogen kommer han med MYCKET stor sannolikhet att svara Nej. Alltså påbörjas operation måste-själv-ta-reda-på-hur-det-ligger-till: Kolla mobil, mail, beställa specificerad telefonräkning (både på det fasta och mobila abbonemanget). Är han så klantig att han tagit kondomer hemma och inte skött det snyggare, så har han säkert lämnat andra spår efter sig också. Har hans sexlust till dig försvagats eller på annat sätt förändrats den senaste tiden?

Svar på tråden Killar!! Är det vanligt att runka med..