• Anonym (Fundersam)

Killar!! Är det vanligt att runka med..

Är det vanligt att runka med kondom på? Det påstår min sambo, han säger att det är vanligt att ni killar gör så, öh är det så?
    Ni förstår att nu rätt vad det är efter typ 7 år så påstår han att han "lyxrunkar" kallas det så?
    Han har inte gjort det tidigare, vi använder kondomer pga inget annat prev medel och eftersom jag har lite koll så vet jag att det saknas 3 kondomer sen vi sist hade sex.. Eftersom jag inte tror riktigt på hans historia så må jag ju nu fråga er hur vanligt det är..
    Och vet ni nå mer knepigt?
    Jo vi hade 2 kondomer löst uppepå ett nytt paket, men tro inte att han tagit dem utan han har tagit ur det "oöppnade" paketet precis som om jag inte skulle mårka det.
    Jag tror på nått vis att han har fiskat i nån annans lårvik om man säjer så.

Vad tror ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 21:29
    Jag är inte ute efter att kontrollera, jag är ju bara lite fundersam. Och svartsjuk är jag inte..
    Men om något ändras i ens förhållande och han gör knepiga saker helt hux flux så kan man ju få undra utan att vara svartsjuk eller att man ska kontrollera den andra precis överallt. För det är inte det det handlar om för mej. Jag kände mej nog mest ledsen och besviken över hur han hanterade det hela..

• Svar på tråden Killar!! Är det vanligt att runka med..
  • Anonym (vet)

Har aldrig fattat varför det skall vara sånt himla hemlighetsmakeri kring det här med mail och mobil. Har man inget att dölja, så gör det väl inget att man läser varandras sms osv. Dessutom verkar det som att TS just i nuläget inte har någon större tilltro till sin kille (hon misstänker ju trotts allt att han kanske är otrogen), så då får hon väl ta reda på fakta själv. Han lär ju knappast berätta självmant.

• Anonym

Till John77 vill jag bara säga att ifall du är så paranoid ang din telefon och mail så tycker jag inte att du ska ha ngt förhållande alls. Jag och min kille är helt öppna med mail och telefon och han kan till och med kolla min mail ibland för att jag inte hinner. Det verkar ju som om du har ngt fuffens på gång om du är så rädd för att ngn ska se din mail eller mobil. Det kallar jag inte för ett bra förhållande!

• Anonym (Fru)

Är man otrogen och smart så finns det inga spår efter en...

Inte är man så dum i huvudet att man sparar inkommande samtal, sms, mail och såna saker??

Skulle ni själva göra det i ett sånt läge? Tror jag inte...

Så vitsen med att "rota" det som tillhör privatlivet mister sin funktion i det läget...

För hittar man ingenting betyder inte det automatiskt att man är ren och trogen...

Tänk lite längre än näsan räcker....

• Anonym (Silly)
    Anonym (Fru) skrev 2009-03-26 13:35:57 följande:
    Är man otrogen och smart så finns det inga spår efter en... Inte är man så dum i huvudet att man sparar inkommande samtal, sms, mail och såna saker?? Skulle ni själva göra det i ett sånt läge? Tror jag inte... Så vitsen med att "rota" det som tillhör privatlivet mister sin funktion i det läget... För hittar man ingenting betyder inte det automatiskt att man är ren och trogen... Tänk lite längre än näsan räcker....
    WORD!!!
  • Anonym (vet)

Inlägg nr 23: Om man begär en specificerad räkning från mobiloperatören så står varenda utgående samtal och SMS, till vilket nr det är och t.o.m. klockslag. Det kan ju vara så i och för sig att den som är otrogen sträcker sig en nivå längre och införskaffar en kontantkortsmobil så helt säker kan man ju inte vara alltså, men det ger ju en indikation. Dessutom är det så (i alla fall i min mobil) att även om man kan radera SMS så går det inte att radera listan till de 30 senaste numren som man SMS:at.

Att sopa igen spåren efter sig är inte så lätt som man kan tro.

• Anonym

Anonym (vet) skrev 2009-03-26 13:47:48 följande:

Inlägg nr 23: Om man begär en specificerad räkning från mobiloperatören så står varenda utgående samtal och SMS, till vilket nr det är och t.o.m. klockslag. Det kan ju vara så i och för sig att den som är otrogen sträcker sig en nivå längre och införskaffar en kontantkortsmobil så helt säker kan man ju inte vara alltså, men det ger ju en indikation. Dessutom är det så (i alla fall i min mobil) att även om man kan radera SMS så går det inte att radera listan till de 30 senaste numren som man SMS:at. Att sopa igen spåren efter sig är inte så lätt som man kan tro.
    Man lär ju inte kunna begära en spec över ett nummer som inte är ens eget...
  • PetterL

Anonym (vet) skrev 2009-03-26 12:51:04 följande:

Har aldrig fattat varför det skall vara sånt himla hemlighetsmakeri kring det här med mail och mobil. Har man inget att dölja, så gör det väl inget att man läser varandras sms osv.
    I den här frågan verkar det finnas väldigt skilda uppfattningar. Du tycker inte att det gör något om din partner läser dina mail och sms för att hålla koll på dig. Det innebär inte att alla andra tycker så. Jag och många andra skulle inte acceptera detta. Det beror inte på att jag har någonting att dölja utan att jag helt enkelt vill hålla på min personliga integritet. Min partner behöver inte veta allt om alla kontakter jag har med olika människor. Om man börjar rota i partnerns privata korrespondens utan att veta att det är okej med denne så bryter man ett förtroende och då kan man ha skapat sig stora problem av något som inte var ett problem från början.
  • Anonym (ontrack)

Om ursprungsfrågan nu fortfarande är intressant... jag och de flesta killar har säkert provat kondom när vi onanerar. Men ärligt talat...jag tror inte det är så vanligt att man gör det igen. Lyxrunk för mig är att använda nån dyr olja eller så...

• Anonym (vet)

Anonym nr 27: Nej, om inte TS står på abbonnemanget så kan hon inte heller begära ut en specad räkning, men hon kan be sin kille begära det (om han står på abbonnemanget). Om han vägrar göra det, så tja då har han väl nåt att dölja.

Anonym nr 28: jag skulle reagera om min partner har för vana att kolla min mobil och mail var och varannan dag "bara för att". Då hade jag ju misstänkt att han har problem med tilliten och eventuellt känt mig kränkt. Så långt har du rätt. Men att man kollar varandras mobil (säg t ex att det plingar till i min makes mobil när han inte är hemma, då kollar jag, det vet han om och har inga problem med. Det kan ju vara något väldigt viktigt/akut) lite då och då om t ex partnern inte är hemma, det är väl inte hela världen?!

Om man har en så stark personlig integritet att man måste ha hemliga kontakter som man umgås med, att man så att säga inte släpper sin partner inpå livet, så är väl frågan om man är redo för ett förhållande ö.h.t.

Svar på tråden Killar!! Är det vanligt att runka med..