Jaha, nu är det snart vardag igen då... Vi kom hem från visiten hos svärföräldrarna igårkväll. Vi åkte vid halvåtta igårkväll och tänkte att alla barn skulle sova sött i bilen. Efter en halvtimme vaknade Moa och gallskrek i ca 30 min så vi fick stanna och fylla på henne lite. Sedan somnade hon ganska fort. Ville somnade inte förrän 21.30 (!) men var på bra humör och satt och sjöng så det var ju tur. Kom hem vid 23 och bar in alla barnen till deras sängar sedan sov de till 8.30. Alla barn är snoriga och Moa har varit gnällig hela dagen. Maken åkte iväg och flög flygplan hela eftermiddagen och jag fick som tur var besök av en kompis, men jobbigt ändå med alla tre barnen.
Nu väntar väl en snorig vecka, sååå trist!
Annars har påsken varit trevlig, barnen har lekt med sina kusiner och vi har ätit ägg och godis och massa annan mat.
Mirix: Babyvakten heter supernova. Köpte den när det var rea på babyland för 1000 kr (ord. 1400). Tycker inte att den är känslig.
Nej nu ska jag gå och läsa klart andra delen i Twilight-serien. Huvudpersonen jagas av en hämndlysten vampyr men beskyddas av en vampyr-vegetarian (dvs äter bara djurblod) och en varulv. Kan det bli bättre?