Allergitråden!

Men då ska jag ta & maila henne om det omgående

Efter att ha googlat lite nu & läst, så inser jag nu att alicia fick en anafylaktisk chock i torsdags när vi ringde 112.
Bara & veta det nu gör ju en vettskrämd Väntar fortfarande på att vår läkare ska ringa. Jag hoppas verkligen att hon inser allvaret nu och förstår att det är inte bara jag som är en dryg hönsmamma & överdriver.
Fick brev idag från Fk att de mottagit våran vb ansökan och att ärendet ska behandlas inom 4 månader och att inom denna tid måste vi ha skickat in läkarutlåtandet gällade allergierna & astman.
Stod ngt om att vi skulle fundera kring hur mkt tid som gick åt till medicinering, specialmat osv gentemot ett friskt barn tills att dom hör av sig.
Allt sånt hade jag ju skrivit. Men men....Får väl dra allt 1 ggn till
Hej allihopa & Glad påsk på er
Här väntar vi fortfarande på att vår läkare ska ringa. Skulle ringa oss inom 1 vecka. Nu har det gått 1,5 vecka *morrar* Så imorgon bitti ska jag ringa upp & fråga va i hela friden det är frågan om, när vi ska måste ringa 100 femtielva ggr själva. Såhär är det varje ggn det sägs att hon ska ringa oss
Skärper hon inte till sig nu & tar oss på allvar nu så byter vi läkare omgående. Hon har ju fått medelandet via akutet och läkaren som tog emot oss för 1,5 vecka sedan efter att vi tvingades ringa 112. Trots att läget blev så akut så ringer inte människan...
Kommer kasta mig på telefonen såfort dom öppnar imorgon bitti