Allergitråden!

Måste bara tipsa om Rapsy glassmixen för den som inte testat
Vispade ihop en påse härom dagen & hällde upp i glasslåda. Mixade lite hallon och blandade i.
A älskar glassen Har provat lite själv med och måste säga att den är faktiskt riktigt god med mkt vaniljsmak
Super enkel att göra
Förbaskade pollen Går runt & nyser & snorar hela tiden. A reagerar oxå har vi märkt
, Hon är konstant snorig och täppt.
Jäkla elände är vad det är. Ser inte fram emot när de börjar klippa gräsmattorna ute, för jag har börjat reagera så häftigt på det. Får jobbigt med andningen när jag är i närheten av där de klipper gräs.
Mama law: Hur går det för dig med fk ? Tänker på er. Själv har jag inte hört ett smack sedan jag skickade in intyget och bifogade nytt papper om de nya medicinerna, specialkosten och allt som varit under våren. Så vi får väl se...
Handlar ngn av er på Citygross ?? Butiken öppnade här i Gävle igår Så vi tänkte åka dit idag & handla lite. Undrar hur deras sortiment ser ut över allergimat
Glass: Min dotter fick tillbaka all eländig skorv i samband med alla allergier som kom en efter en. Nu har det börjat ge med sig faktiskt, när vi fått bort det hon inte tål ur kosten. Om det har ngt samband vet jag inte, men jag inbillar mig dock det
Idag var vi till dietisten och har nu fått livsmedelsanvisningen utökad på antal uttag samt fått mer av div olika produkter.
Fick oxå en massa recept på bullar osv samt matbröd
Alicia hade ökat med 400 gr på ca 2-2,5 vecka, så vi är sååå glada. Dietisten tyckte hon såg mkt piggare ut än sist vi sågs och att hon fått mer färg i ansiktet
Så allt känns underbart bra nu