LindeMammor05
e ute och snurrar som du brukar göra på olika trådar..ganska intresant
e ute och snurrar som du brukar göra på olika trådar..ganska intresant
petra- ja..kollar på sidor där föräldrar misst sina barn...jag lider värkligen med dom!
jessica- typiskt att du blev förkyld ni som ska ha dop i helgen..urs urs...då tar jag bort dig från listan
Onsdagen 5/10 ca: kl 13.30 på Kingsgården.
Jenny & Levina
Petra, Jonas & Jesper
Johanna & Max
Maria, Patric & Lina
Elin & Linus
Karolina & Maya
Cissi & Tindra
ev Maria & Viktor
Angelica & Tuva
michelle & jakob
petra-har du nå tips om rolig tråd?
cicci & Petra- jag tror absolut på andar och det blev ännu starkare när jag var på stor senasen förra veckan...alla medium säger sammasak: att alla har en uppgift i livet , ett kontrakt och att när man dör så föds man på nytt! ( betyder att man måste gå om alla 13 åren i skolan igen?
) nej men vad som händer efter döden det finns juh olika teorier men gud så sugen jag e på att gå på seans med bara mig och mediumet.. vi mammor kanske skulle boka in storseans i fanthyttan ...utan barn
.... cicci vet du hur man får reda på när det är seanser..har du nån bra sida? ja alltså man funderar juh värkligen på hur det där funkar och vad som igentligen händer efter döden.....
cicci- jag hittade till iris hall och terry evins sida och anders åkessons...
tar bort michelle och jakob...
Onsdagen 5/10 ca: kl 13.30 på Kingsgården.
Jenny & Levina
Petra, Jonas & Jesper
Johanna & Max
Maria, Patric & Lina
Elin & Linus
Karolina & Maya
Cissi & Tindra
ev Maria & Viktor
Angelica & Tuva
Ewa & Lowa
Linda & Isac
*
ja du...jag gick in på det du sa o nånting innen på allmänndiskution då stod terry evens hemsida där på tråden som hette terry evens
men terry skulle juh va i leksand i november såg jag på hans sida så jag funderar på om jag ska åka till mor i borlänge då och vi åker på det kanske...*funderar*