Inlägg från: englamax |Visa alla inlägg
  • englamax

LindeMammor05

*barn födda 05*
    AnnaMax (Anna 27år Vedevåg)--------------Max 7/1 3450g, längd 50
    Mella(Åsa 28 år Vedevåg)---------------------Isak 14/2 g? längd?
    Mussa mus(karin 23år vedevåg)--------------Hilda 19/2 2725g, längd 48
    isaccc(Linda 25år Löa) ------------------------Isac 24/2 2900g , längd 50
    Matsdotter (Carolina ** år Lindesberg)-------Maya 28/3 2120 g, längd 42
    EnglaMax (Johanna 21år lindesberg)----------Max 30/3 3055g ,längd 52
    Morotsmamman (Linda 26år Kopparberg) ---Maximus 6/4 3865g, längd 52
    Mysan 77 (Jenny 28 år Vedevåg)--------------Levina 9/4 3945g, längd 50
    Peand (Petra 33år Vedevåg)-------------------Jonas 15/4 4280g ,längd 53
    Solhöjden ( Maria 30år Lindesberg------------ Patric 22/4 3675g längd 50
    Krissy81 (Kristina 24år lindesberg) -----------Lucas 9/5 975g, längd 36
    Druvan(jessica 30år lindesberg)---------------Kevin 22/6 3600g ,längd 52
    Jenssan(jenny 24 år kopparberg)--------------Ronja 13/7 3400g ,längd 46
    Michelle ö(michelle 22år lindesberg)-----------Jakob 23/7 3725g , längd 51
    Brodsmulan (Cissi 29år Stråssa)---------- ---- Joachim 22/9 3535g, längd 48

*gravida 05*
    Smindy (Sonja 26 år Lindesberg)BF 13/2------
    Mary1(Marie 22 år gusselby)BF 5/11--------------

SNUTTELITEN- ska jag skriva till dig i listan??
    MELLA: längd och vikt på din Isak??

• englamax

TILL ALLA IDOL FANS: Va in på en tjejs sida som har en kompis här i linde och hon känner Idol Jonah .. hon har kort på han när dom sitter i henne kök *asg

• englamax

linda: ursäkta om frågan låter men vad e krupp?

• englamax

jaha då förstår jag...skönt att det inte håller på så länge då! men förstår att det kan va lite oroande för din som mamma..springer man väl och kollar om dom andas hela tiden eller? börjar han bli bättre?

• englamax

va härligt för dig petra att du har ett jobb att komma till baka till och att du veerkar fått en bra chef eller va den kallas..ohhhhh du bjuden på jul bord..vilken lyx! ja den chefen verkar juh bry sig om sina anställda och även mammalediga...måste va en kvinlig chef??

• englamax

petra-gjorde spagetti och makaroner till max idag..följde ditt tips att koka makaronerna i köttfärsåsen..kanon..max älskade maten han åt som alldrig förr..blev så mycket så jag fick frysa in en del...kul när dom tycker om!! har varit borta hos vänner i kväll och missade sista delen på idol..måste kolla text tv vem som vann.. magnus har hållit en råtta ikväll och gissa om han vart såld...nu vill han ha en tamrått..hm.. en katt går jag med på men en rått..njae...är rädd att max kanske klämmer för hårt om han skulle få tag på den..och så e jag lite rädd att dom ska bitas ..och Nej tack petra jag vill inte ha en av dina vild råttor i väggarna nej nu ksa jag gå och sova...ska upp i morn och in till örebro och köpa en spjälsäng till max ..en BRIO MOON LUX i cherry färg som hans snälla farmor och farfar betalar ..ska spana in om vi hittar nå snyggt spjälskydd oxå men magnus har bestämt sig för Laban men vi får la se vad det blir! *GOD NATT* *gOD MORRON*

• englamax

jenny- njae blivande och blivande..här har vi inte kommit fram till något..jag e inte helt för råttor i hemmet! låter inge vidare att han gnagden sig ur och på möbler..hm!
    men du va drygt det där med läckan, det ä väl nå sånt man bävar för mest när man har hus! hoppas skadan inte e så stor!

• englamax

idol vinnare...jag menade felorare

• englamax

petra- jag kan fötså dig fullt ut med råttor! va kul att kolla ny bil.. du jag kan se hur peller rattar som en tok i bussen ,på vintern med halt underlag men hamnar till slut i diket..ser min och rörelserna framför mig...hohohoho...det låter mysigt me nästan barnfria , synd att du äter soppa , du får väl gö nån soppa till pelle oxå och tända ljus

• englamax

petra- det var juh tur att pelle tog sig en titt under bilen oxå det hade juh alldrig en annan fattat att man kanske ska göra ...ja nu e vi hemma igen och jag fick precis den säng jag ville ha till max "Brio moon lux" cherry och spjälskydd och laban haklapp sån plast/ tvättbar och lite annat..jag e helt kär i sängen, den e så snygg och väldigt rymlig..jätte bra då han kan rulla runt och inte slå i kanterna..spjälskydd stod mellan laban och åsna..det blev åsna..så nu ligger max i sängen och skrattar åt laban speldosan som hänger över sängen..nästa vecka börjars det rustas i max blivande rum så snart får man börja handla inredning till hans rum och det ska bli såååå kul!

Svar på tråden LindeMammor05