LindeMammor05
jenny- ok! det e lugnt
jenny- ok! det e lugnt
petra- jag kollar med...verkar va fruktansvärt..ska kolla och se vad det e för något! själv hade jag migrän i min undomsdagar och det var fruktansvärt....dommnade bort i hel höger sidan av kroppen och tungan så jag kunde i prata då svammla jag bara och så såg jag allt i bara flimmer sedaan började jag kräkas och fick världens huvudvärk...sova flera timma roch vakna helt utmattad! det va fruktansvärt..visste alldrig när det skulle dyka upp men kom minst 1 gång iveckan för ca 6 år sedan men jag sig efter ett år ungefär! Stark migrän med värsta symtomer och inget läkemedel bet på det...urs...önskar ingen det!! intresse klubben anteckanr hoppas jag ??
vad e det för fel på oskar??
joh det va oskar på outsider...jaha ok då förstår jag lite mer...tack
hallo! kan tänka mig att ni fundera på vart jag tog vägen(kyrkis) ... jag somnade om när klockan ringde ..ska med max på läkarundersökning (6mån) och sen ska vi till örebro och handla så det blir så mycket idag iaf...blir jobbigt för max om jag far och flänger för mycket och så va jag ju ganska trött när klockan ringde ...
allt bra på kyrkis idag??
karin- va tuktig du e som tränar
kan tänka mig att det va skönt för samvetete efter åt
petra- ja det känns konstigt att man inte träffat er på länge! men i morn kommer jag med på fik...blir mor på torsdag och då ska vi på stor seans :-S spännande, otäkt och kul på en och samma gång..har vart en gång förut! men va tokigt att jonis alldrig blir sig själv riktigt 100?? (va på läkarbesök idag me max 6mån) att jag e så trött e för max äter så mycket så nu måste jag va noga med att ge han riktig mat varje dag..så jag blir människa igen och han e juh 6månader så han behöver juh inte bröstet heltid längre
jasså det va 4 som inte va på kyrkis..vilka om man nyfiket får fråga??
FIKAGÄNGET!!!
Onsdag kl 10:00 Samling utanför Lindeträffen (brevid systemet)
Petra & Jonas
Jenny & Levina
Elin & Linus
Kristina & Lucas
Carolina & Maya
Johanna & Max
maria- ja fikat va som vanligt trevligt..kan inte bli mycket annat med dessa mammor
jessica- vart har du tagit vägen..du har vart himmla osynlig denna vecka?? allt bra??
ANNAMAX: VÄLKOMMEN in i våran tråd!
druvan- jasså då förstår jag..fullt upp! jo fikat va som vanligt trevligt
det var jag ,jenny,petra.christina,elin och carolina!
jenny- tack för varningen
jag ger inte max nå efterätt över huvud taget och på bvc tyckte dom det var bra...jag e rädd att han inte ska vilja ha maten om han lär sig äta det söta...men jag vet inte va som e det bästa!
petra- ja tack jag ser specillt fram emot kvällen och seansen...mamma har dator så ni kommer nog inte kunna hålla mig bort
DET VA VÄRST VA MÅNGA BARN DET FÖDDS I VEDEVÅG I ÅR!! KUL FÖR BYN!!
Onsdagen 5/10 ca: kl 13.30 på Kingsgården.
Jenny & Levina
Petra, Jonas & Jesper
Jessica & Kevin
Johanna & Max
Ännu en Idol tittare..anna
orkade inte läsa igenom alla skrivda inlägg för då får jag sitta här hela kvällen men jag såg att du petra undrade hur det var på seansen...jo magnus va med till blg och hade max under tiden...tog en liten vända på k-berg marken oxå....jo seansen: en vän till mig som heter ellinor fick kontakt med en gammal dam som bode ovanpå dom när hon var liten som tog mycket hand om elinor när hon va liten ..typ som en mormor...så nu tror jag värkligen på att det finns något mer änn oss!! när nån man känner får kontakt då vet man att det inte e uppgjort
....nej nu ska kossan gå och mjölk ....ses senare
hej petra!!!! max tackar för gratulationer....en anledning att handla kläder till grabben
tårta blev det tyvärr inte
.jo du måste juh höra om seansen..tar det på tisdag!! men du kopparbergs marken..suck..vi kom i värsta ruchen tror jag och hjälp va slut i huvudet jag var efteråt..vi gick väl 1 timme kanske sen orka vi inte...samma saker som alltid men strumpor ångrar jag att jag inte köpte till mig vilket e ett ganska stort behov...jag har 20 tusen omaka strumpor...så om jag ansträngde mig kanske jag skulle hitta massa par här hemma men det blir juh alldrig av! e jesper sugen att åka karuseller nu då kan jag tänka mig!! när i morn tänkte ni åka?