Inlägg från: englamax |Visa alla inlägg
  • englamax

LindeMammor05

det okända på 5:an ...kollar ni cicci och petra? jaha petra då fördtår jag med mediumet! ja det va trevligt idag på fiket...va såååå skönt att komma från wiener vi får väl ta knytkalas här i källan när ekonomin för fik går utför allt för mycket nej nu ska jag gå och kolla tv...

• englamax

förlåt fru Andersson..skrev jag 5:an..."amningen"
    petra- jag kan säga att strykgärnet va det ett tag sedan jag såg...strök alla max kläder när han va färskis men nu har det runnit ut isanden...han dregglar juh ner massa tröjor om dagen och skulle jag stryka alla som tvättas då skulle jag inte få göra annat änn stryka... och tid till att stryka sina egna har oxå flytit iväg till havs!

• englamax

cicci:jo det e nog ganska vanligt att strykningen inte e det man prioriterar först av sysslorna när man har små barn...men ett och annat plagg får sig ett stryk i veckan iaf...speciellt när magnus kastat in allt i torktumlaren då e det juh skrynkligare änn tanternas ansikte på ålderdoms hemmet! ja gå och lägg dig så du orkar upp!

• englamax

oj jäklar va klockan va mycket..ja nu måste jag oxå dyka ner i sängen*

petra- nej men du jag stryker nåt plagg nån gång iveckan iaf så helt övergiven e du inte men örebro imorn..jo magnus e juh sjuk så d blir nog inget

• englamax

jaha..och jag som inte har bersingen..får kila över till svärföräldrarna och kika då!

• englamax

*grattis på namnsdagen JENNY*

• englamax

mellas: *GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG*
    jag vet inte vad jag ska tipsa dig om att göra med gossen när han inte vill sova på dagen ..han kanske inte behöver det... när max krånglar och inte vill sova då sätter jag mig med han i soffan, sjuger eller kollar på tv och helt plötsligt så sover han! har du hört på bvc? kan juh faktist va så att han inte behöver så mycket sömn på dagen om han sover 12 timmar på natten...don`t know!! ja vore kul att se lite nya ansikten på fiken..inte för att jag har nåt e mot de söta ansikten som e där nu men.... ja jag måste gå och kolla bilden i bergsingen....

• englamax

petra- hahaha..torra bullar!! ja men dom e värkligen snus torra på wiener...kunde inte låta bli att skratta när jag läste det du skrivit om dom..hohohoho.

jenny- ja jag håller med andra här inne att kingsgården va trevligt..ljust och frächt va det och instämmer på godare fika! skönt att vi fick va i ett rum för oss själva oxå! kanon!!

• englamax

petra- jo källan ...glömde säga att det är en köks den i rummet oxå med mikro och vatten och kylskåp och allt så d e juh bra om man ska värma mat och så finns det stor plats för att ha barna liggande på golvet..och så lekgård för barna utanför om man har med dom större så slipper dom sitta och ruva brevid när det blir långtråkigt ...om vi nu skulle få för oss att ha knytis

• englamax

jo det e juh bra att ha det i baktanken den dagen vi blir så många så vi inte får plats på cafe...

Svar på tråden LindeMammor05