Inlägg från: englamax |Visa alla inlägg
  • englamax

LindeMammor05

petra- nej det tror jag inte ett smack på att han har! jag tycker oxå de karuseller dom har på marknaden e lite opålitliga..man vet juh alldrig när dom ska haverera...eller hur bra ihop monterade dem e..kan se hur en stor skruv blir över när dom monterar den och kollar frågande på den , tycker på axlarna och kastar den över axeln..typ! på liseberg vet man att dom kör stenhårt på säkerhet! det e bra att barn får lite koll på pengar , lär sig att när man handlar försvinner dom..ja du förstår va jag menar! ja just ja du kan inte köpa nåt godis..men du va glad för det för man äter så man får dåligt samvetet och mår illa sen på kvällen så du mår nnog bäst utan iaf...åt chips och godis hos mamma igår och hon drack camebridge juice...när jag ätit så pass att jag blivit illa mående då mådde mamma gott brevid av att hon inte rört det och en annan kände sig riktigt äcklad och helt mojsig i magen!

• englamax

dom kommer när du minst anar... det va mamma som upptäckte max första tand! fast det där vet juh du redan...erfaren mammut du! ja max har rena rama vatten fallet igen så snart e det dax för tänder igen här...vet inte hur många boddys jag byter om dagen! han har haklappar men inte orkar jag tvätta upp för hand ..nej då, dom ligger i tvätt korgen och väntar på tvättstugan får du oxå byta massa boddys om dagen? e han grinig jonas oxå eller e det bara påfyllning i blöjan ??

• englamax

petra- nej jag har alldrig lånat ut han över natten och det kommer nog dröja innan höns mamman johanna klarar av det! nej men e det nån jag vet max e van vid och som jag litar på så skulle det inte va så farligt då skulle jag göra det men inte annars..mamma e nog den enda som jag skulle kunna lämna han till men då vill jag vara på nära håll så jag kan komma om det blir nå.. ja det e inte lätt! du kollade mina bilder för tidigt..har precis lagt in bilder!

• englamax

petra- ja du jag har ingen aning om hur han gör för att få max att lyckas titta in i kameran..själv så blinkar jag på varenda bild magnus tar för den lixom klcikar till när den tar så det e väl reflex men jag har inte den blekaste hur vi lyckas fånga max varje gång! jo en hel del mysiga bilder blir det på prutten! ja men där da du nåt ja ..student och visa för blivande flickvänner..fast det får vi visa när han blir äldre för det blir säkert jätte pinsamt om vi visar när han e i jespers ålder ...haha....

• englamax

petra- ja jag skulle precis okså säga god natt..men vi hörs..sov gott*

• englamax

hallo...

petra- det där lät juh riktigt härligt för dig, att jackan stigit så ja personligen tycker jag dr phil e bra men magnus hatar programmet...men han blir ganska glad ändå när det är för då har han garanterat en halv timme data... om max sover vill säga
    va kul att du hittade lite fynd på marken...måste vart mycket roligare att gå i söndags änn lördags..brukar ha ganska bra priser på söndagen oxå...men tyvärr så va inte min sambo så villig att gå på marken i går med, så då blev det inget ..måste fixa körkort alltså!! va det skönt att ta en promenix kan jag tänka? måste ut och röra på mig jag med men det e det att ta sig ut för det*suck

• englamax

maria- skönt att höra fler som är ute efter kläder till sig själv men alltid hamnar ¨på barnavdelningen

petra-nej phil e inget jag har inbokat i tid och vecka utan det blir när man får se att det är om det inte e nå bättre och om det e nå intresant det handlar om..ska kola outsider nu...

• englamax

Onsdagen 5/10 ca: kl 13.30 på Kingsgården.

Jenny & Levina
    Petra, Jonas & Jesper
    Jessica & Kevin
    Johanna & Max
    Maria, Patric & Lina
    Elin & Linus
    Karolina & Maya
    Cissi & Tindra
    ev Maria & Viktor
    Angelica & Tuva
    michelle & jakob

petra- jo det gick jättebra..det var som vi trode så han undra om jag ville att han skulle skära bort den på plats fast den fick va kvar om den va ofarlig..har skräckupplevelser sedan p-staven om du minns? så det e skönt att det inte va nån fara och den har juh inte växt så då e det ännu mer lugnande!

• englamax

ska vi ringa bersingen eller att det kan ordnas så bra för oss här istan när vi vill fika/käka och att vi e så många mammor och barn som träffas så kanske vi kan värva fler mammor för vi e juh såååå några ..jätte gullligt av kingsgården tycker jag att dom kan ordna för oss!

Svar på tråden LindeMammor05