Inlägg från: englamax |Visa alla inlägg
  • englamax

LindeMammor05

BABYSIM: nopp blev inget...max vägrade somna förens kl 23 och strax efter tolv vaknade han och gallskrek (tänderna) i en kvart , höll på att få panik ..visste inte va jag skulle göra..fanns inte en chans att lägga ner honom för då vart han så från sig att han vart tyst av skrik och alldesels knall röd och började tjippa efter luft så då fick jag snabbt ta upp han och han klamra sig fast på mig så magnus fick försöka ge honom alvedon i rumpen medans jag höll i och så gick 3 min och killen slockna...urs va maktlösa vi kände oss när man han va mitt inne i panik gråten , höll på att börja gråta själva oxå , han som inte skriker annars..måste gjort fruktansvärt ont! sedan vaknade han igen vid fyra och skrek men inte fullt så mycket ...whyccha whyccha så somnade han..*puh ...så det kändes inte läge för att dra upp honom på babysim kl 7:45 för att åka på sim som oxå e ganska energi tagande ....han e juh van att sova många timmar! nej urs det va riktigt jobbigt inatt! värst va det nog absolut för max skrutten*
    har fått proppa alvedon nu ikväll på skrutten!

petra: jo det ska bli skönt att åka till mamma ett par dagar! hur har söndagen varit?

• englamax

jaha då va det kyrkis imorn vilket innebär att jag inte behöver göra ordning frukost imorn

• englamax

snacka om virrig..i morn kommer inte vi till kyrkis!!

• englamax

ja jag fattar inte,,något säger att vi inte ska gå på banysim..så n u ger vi med oss, vi struntar i babysim! jorå dagen har vart bra...sov till halv 12 här alla 3 sedan va vi på kalas och sen till min farmor och farfar och käka nybakade frallor*mumma....så dagen har varit bra! jag e såå virrig så det finns inte...

• englamax

haha..nej men jag ska till syrran imorn och då sa magnus " men kyrkis då" ..jag skyller på han det va han som förvirrade mig

• englamax

ja eller hur!!du din man har jag inte sätt sen killarna va i våra magar...hur e det med honom? allt bra? du får hälsa från oss! ja hur längesedan va det du tuggade nu?

• englamax

skriv i min GB för nu ska jag nanna bebben*god natt*

• englamax

va tvungen att hoppa in en snabbis och på minna henny- soffan?

snabbt svar till petra:va härligt att allt verkar bra.....jag förstår precis! jaha kan tänkta mig att du åt med näsan*haha ... åh va duktig du e nio veckor!

• englamax

petra- gulle dig för att du ger bra tips om vad det e på tv..ska gå och kika!

• englamax

jenny- nu har jag skicka ett mail till disney..va tvungen att prova!

Svar på tråden LindeMammor05