LindeMammor05
ja ajg ska oxå dra mig tillbaka..natti natti*
ja ajg ska oxå dra mig tillbaka..natti natti*
petra- kodord? vem är strykgärnet?
*Fika time* onsdag 19/10 kl? var? (när passar er med större barn?)
Johanna & Max
petrAAAAAAA- åhh va gott det där lät..hum..tänk om jag bode i vedevåg då skulle jag gått hem till dig idag...inga dregglande grannar som stod och dregglade i köks fönstret i dag?? själv e jag usel på att baka..har börjat fundra på om det e jästen som blir för varm/kall? men du det där med joesper lät inte alls nå trevligt
vad e det som händer..hm...
cicci-Bra jobbat med vikt nedgång..måste kännas härligt! kan tänka mig att du blir sporrad av att fortsätta med dina vagn promenader nu
Petra- jaja ja jag skulle bli lite skraj om jag mötte honom i det tillståndet i chröder backe.
en mörk natt...
jenny- jag kollade på outsiders så jag såg inte baby boom men jag läste på nån tråd och hon fick mycket dålig kritik!
petra- ja mitt kronglar oxå..jag gick ur och det tog en kavrt att komma in ..typ..ba lixom
petra- jag ska greja inför åkningen på torsdag så man kommer hem till ett städad lägenhet och så måste jag tvätta all tvätt så man känner att det blir skönt att åka hem sen på sönf´dag
och så kommer lill kusin hit i morn för hon ska med på fafari till småland på torsdag så d e lika bra vi skippar fiket!
back in town!! Hallo alla snögubbar...shit va mycket snö det va när man klev upp idag..vi som skulle in och köpa nya vagnen idag
men vem har vinter däcken på? ja inte vi iaf..*huuuuu... får se om maxen och ja kommer på kyrkis i morn..vi sålde vagnen i går kväll..snabb och hastig affär!
Hänt nå när jag varit borta??
petra- men e du säker på att dte inte e halt på stora vägen??
petra!! jag ringde till kumla (återförsäljaren) om vagnen för att höra lite om tillbehör till vagen och passade på att fråga om väg laget i örebro och han sa att det har tinat upp på vägarna men där det är skugga e det snor halt.. när han åkte till jobbet idag så åkte bilarna i 40km på motorvägen så han rekomenderade att vi skulle vänta nån dag om vi inte hade vinterdäck! bara ett tips