Inlägg från: englamax |Visa alla inlägg
  • englamax

LindeMammor05

ett förslag e juh lunch efter kyrkis eller fika/lunch onsdag eftersom vi haft kyrkis tis och vi i bvc gruppen ska träffas på torsdag...

• englamax

(jaha så va jag igång igen *suck)

• englamax

måste bara kladda lite så jag ser vart jag hänt med ifrån nästa gång jag e in *svammel*
    värst va jag blivit oaktiv härinne..eller...men petra sviker inte iaf det e bra idag valde vi tapeter till max rum och matta till golvet och hej och hå va jag vela...jag e mer osäker nu änn nånsin om jag valde rätt *suck ...

petra- hitta du nå roliga reflexer?

• englamax

petra och maria: det blev ljus himmelblå med en bård upp till typ vid dörr karmen och fönster slutar...mönster på bården orkar jag inte förklara men det är blått och beigt i bården.. golvet väljer vi när tapeterna e på så det inte blir helt knasigt! tänkte ha beig tapet först men sen kom vi på att det blir så trist för taket , lister ,element och väggen nedanför fönstret och balkongdörren e vitt så då tog vi blått...får se hur d blir i slutändan alltid lika spännande!!

• englamax

jaha han har det hahaha..ja inte vill man ha rosa kanske nej men det blir juh beigt , blått eller grönt ..brunt blir så mörkt och vitt blir så sterilt..det e juh dom färgerna man tänker på när man har ett pojk rum att tapetsera!

• englamax

maria- vilken färg/färger har du tänkt på till patric?

• englamax

ja ajg ska ta och dra mig tillbaka me too...men vi hörs/ses i mörn! god natt*

• englamax

linda- knutte??

solhöjden- ja precis i dom banerna tänkte vi med.. men så blev det blått av nån konstig anledning

• englamax

malmhagen- haha..ja då får du kuta efter victor snart kul att han kan gå..måste va jätte gulligt!!

• englamax

jag lus läser inte allt folk skriver här men eftersom du säger det så måste cicci skrivit nåt om kenneth och kallat han knutte! ska man sitta och läsa igenom varje inlägg då får man börja fundera på va man lever för liv igentligen speciellt om det skrivits några sidor sen man va innne sist

Svar på tråden LindeMammor05