• MiaMitisen

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Då var vi inne på del 3 då. Småknoddarna ploppar fram i samma takt som solen, vilket känns helt fantastiskt!!
    Kan det bli mer mysigt??
    Självklart är det bara att hoppa på tråden om man vill det.

När det är dags för del 4 av tråden så har nog de flesta guldklimpar tittat fram! Lycka till!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 11:16
    Vi finns även på Facebook.
    www.facebook.com/group.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 20:07
    Bebislista:
    Hanna: Samuel -05
    Alex 1/2
    Idispidis: Axel 23/2
    LillaC: Noah -05
    Hanna 29/3
    MiniStrumpan: Max 4/4
    Simsarabim: Alicia 5/4
    Tehus: Wilhelm 15/4
    Knuff: Edwin 19/4
    Solima: Isa 11/5
    Emmaojsan: Pojke 12/5 (?)

BF-lista:
    MiaMitisen: Oscar -05
    BF 3/6
    Projekt Lennart: BF 2/7
    AnnaPanna: Hugo -05
    Himla -07
    BF 7/7

Hoppas nu att jag har fått med rätt datum. De som inte står med hittade jag inte.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 22:20
    Hilma ska det självklart vara. Inte Himla...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-15 10:09
    Projekt Lennart har BF 25/6 (fast det var satt till 2/7 från början) faktiskt (och tänker ABSOLUT inte gå över till juli, så det så

• Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3
  • Tehus

Emma och Helena: Föräldragruppen är på tisdag kl 16 (på samma ställe som vi var innan ploppning).

• Knuff

På tisdag ska föräldragruppen ses kl 16. Spännande att träffa alla små! Det blir inte så lugnt som det var innan

Ska på efterkontroll i morgon så det blir en snabb-fika för mig hos Ida.

• Thursday

Tror ni inte att jag varit utan Internet hela dagen! Laddaren till laptopen var helt plötsligt trasig imorse och den stationära fick ingen kontakt. Suck. Men å andra sidan är min bok väldigt spännande

Hej Jenny - jodå, Caroline har "skvallrat" om dig

Ni är välkomna hit imorgon då, i all enkelhet. Det är lite knöligt med parkering men ni får stå på rad på uppfarten. För de som behöver sticka i "förtid" så kan en bil kan stå snett upp på gärdet mittemot oss, och man kan ställa sig på vår baksida (åk förbi huset och ner vid soptunnan) men då får man ha hyfsad markfrigång, vi står bara där med en av bilarna för den lilla tar sig inte ner.

• Annapanna79

Hoppas att ni får trevligt på fikan imorgon, själv är jag hos mina föräldrar och hälsar på och blir lite ompysslad

Tycker att den här bebisen kan ta och komma ut nu, jag gick ju trots allt över tiden rejält med Hilma så jag har ju rätt att få tidigare denna gången

Ha en härlig kväll i regnet.
    Anna

• Regina84

Caroline: ja de låter bra.. hoppas de går bra fram tills de e dax för förlossning.. =) när e de dax??

liökel: åå, va roligt.. =)

Ida: kan man ta sig till dej utan bil?? ja skulle jätte gärna vilja komma på fika imorgon, men ja har ingen bil hemma vid den tidpunkten.. =(

• MiaMitisen

Hejsan mitt i natten tjejer.
    Får se om jag kommer imorgon trots allt. Sitter just nu och klockar värkar. www.varktimer.se
    Även om det inte skulle hända något mer blir jag nog hemma. Kommer ju inte sova så mycket eftersom klockan redan är halv fyra. Har varit vaken sen ett ungefär.

Så håll nu tummarna för mig!!

• MiniStumpan
    MiaMitisen skrev 2009-06-10 03:32:04 följande:
    Hejsan mitt i natten tjejer.Får se om jag kommer imorgon trots allt. Sitter just nu och klockar värkar. www.varktimer.seÄven om det inte skulle hända något mer blir jag nog hemma. Kommer ju inte sova så mycket eftersom klockan redan är halv fyra. Har varit vaken sen ett ungefär.Så håll nu tummarna för mig!!
    Aaahh vad roligt. Håller tummarna stenhårt

Vi andra ses sedan.
    Måste bara tala om att mitt lilla charmtroll sov i hela 7 timmar i natt. Sååå härligt.
  • Projekt Lennart
    liökel skrev 2009-06-09 12:21:12 följande:
    Ja även "lilla" jag går här och väntar och nu Caroline kan inte jag heller göra så mkt mer än att sitta, ligga och vanka från rum till rum.
    Jenny försök inte - jag såg hur lätt du promenerade hem från Aludden i måndags
  • solima

Hoppas, Hoppas Mia!!!!

Anna: Ja, tänk världen vore så rättvis ;)..

Vi ses om en stund ni som ska till Ida.

• Projekt Lennart

Mia: håller tummarna för att allt går bra!!!!!

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3