• MiaMitisen

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Då var vi inne på del 3 då. Småknoddarna ploppar fram i samma takt som solen, vilket känns helt fantastiskt!!
    Kan det bli mer mysigt??
    Självklart är det bara att hoppa på tråden om man vill det.

När det är dags för del 4 av tråden så har nog de flesta guldklimpar tittat fram! Lycka till!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 11:16
    Vi finns även på Facebook.
    www.facebook.com/group.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 20:07
    Bebislista:
    Hanna: Samuel -05
    Alex 1/2
    Idispidis: Axel 23/2
    LillaC: Noah -05
    Hanna 29/3
    MiniStrumpan: Max 4/4
    Simsarabim: Alicia 5/4
    Tehus: Wilhelm 15/4
    Knuff: Edwin 19/4
    Solima: Isa 11/5
    Emmaojsan: Pojke 12/5 (?)

BF-lista:
    MiaMitisen: Oscar -05
    BF 3/6
    Projekt Lennart: BF 2/7
    AnnaPanna: Hugo -05
    Himla -07
    BF 7/7

Hoppas nu att jag har fått med rätt datum. De som inte står med hittade jag inte.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 22:20
    Hilma ska det självklart vara. Inte Himla...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-15 10:09
    Projekt Lennart har BF 25/6 (fast det var satt till 2/7 från början) faktiskt (och tänker ABSOLUT inte gå över till juli, så det så

• Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3
  • Knuff

Hej och välkommen Regina!
    Det är fika kl 11.

Vi ses!

• Regina84

Heej o tack!! =) ok, ja e inte så säker på att ja hittar.. men ja ska försöka hitta.. =)

vi ses!!

• lillaC

Vi har haft en så trevlig natt! Hannah och jag var ensamma hemma igår kväll. Vi umgicks och städade. Hon gick med på att dricka ersättning, (det bråkar vi en del om ibland!) och så la jag henne kl 20 utan minsta protester. Ammade kl 2 och sedan vaknade hon strax innan kl 7! Hela morgonen har hon varit som en liten solstråle och nu sover hon i vagnen ute.

Igår skrev jag på papper, så nu har jag minsann skaffat mig ett nytt jobb, så här mitt i föräldraledigheten! Ska börja jobba tre dagar i veckan i oktober. Men redan nu i juni ska jag gå in och få alla arbetsuppgifter överlämnade, tre dagar som Andreas får vara hemma. Det känns ju lite oroligt och spännande.

Ha en skön dag, en del av oss träffas ju snart!

• WonderfulWord

japp i de bästa av världar skulle jag nu ha promenerat bort till dig men om man inte tänker sig för så gör man inte det. bilen åkte till sambons jobb i morse och när jag skulle hämta vagnen i förådet så var den itne där. den ligger i bilen. det verkar som jag aldrig kommer att komma på någon fika med er...

• MiaMitisen

hej hej!
    Blir ingen fika för mig idag. oscar ville inte gå till dagis idag så jag lät honom vara hemma. Tror han var trött. För han somnade om och sov till 11.20.
    Ända sen i torsdags förra veckan har det blivit fel i hans sovschema. Så jag tyckte han kunde få sova ut. Fick ju sova lite själv också. Vilket var underbart!

Hoppas ni har det trevligt på fikan.Var faktskt inställd på att gå. Men fick ändra planerna....Smällar man får ta.

Har fortfarande inga känningar. Men tänkte att oscar kanske känner det på sig och ville ta vara på sista dagen ensam med mamma. Ibland får man väl vara lite djup.

Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen kommer svärmorpå besök. Antar att hon har budit in sig genom oscar för mig har hon inte pratat med. Så då blir det glass och fruktsallad. Eller glass-sallad som oscar kallar det.

Fick äntligen ihop bebisbyrån igår och fick plockat ner lite diverse saker i den . Tänkte sätta ihop sängen idag. Det är väl lika bra. Har jag orklite senare så få rjag väl ta och gräva min j*dra rabatt som inte blivit av. Sen städa huset och sen föda barn. Kan man bestämma det så tro?
    Men först en dusch!

• Annapanna79

Mia jag som trodde att du kanse gjorde nåt annat som att föda barn eller nåt;)

Titti tack för fikan.

• efia

Synd att missa fikan idag, hoppas att det var trevligt! Jag och Sixten har varit en vända till Borås idag (vi med) för hörselkontroll som inte gjordes under vår tid på BB. Kändes ju kul att åka så långt och länge för 10 minuters koll och ett "ja, det ser bra ut", men skönt att ha det gjort. Sixten skötte sig dock exemplariskt och ville faktiskt amma precis när jag hade planerat in det (blev rätt förvånad faktiskt) så vi kom iväg i tid och var där 5 minuter innan vi skulle in. Det trodde jag aldrig! Sen sov han igenom hela undersökningen och började småknorra först någonstans på Härskogsvägen men slog inte upp ögonen förrän vi var hemma. Väldigt skönt.

Tänker på dig Mia och vi håller alla tummar vi har och hoppas att det drar igång! Tror att man ska lita på barns känningar. :)

Välkommen Regina! Vart bor du någonstans?

• Tehus

Fikan hos Titti var jättetrevlig. Jag är återigen nöjd med Wilhelm trots att han den här gången faktiskt gav ifrån sig några skrik och passade på att bajsa högljutt =). Han sov snällt i vagnen hem och sover fortfarande här så jag har fått i mig lite mat! Duktig pojke! =)

Eftersom det dykt upp ett par nya här så har jag skickat ut en uppdaterad version av telefonlistan.

• MiaMitisen

Anna: nä sån tur har vi inte här.

Emma: tack för dom orden. Jag hoppas du har rätt.

Nu är oscar ute och går med sin farmor och hennes tre hundar. Hon har precis köpt sig en dvärgpudelvalp som förövrigt är oscars favorit. Liten och behändig och busig. Han är för söt med honom. Sen blir det till att städa lite...

Förstår att ni hade det trevligt på fikan och jag hoppas jag kan vara med nästa gång istället.

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3