• hjärterum

Cravings för Pojk/Flickgravida!?

Vad är du konstant sugen på?o vad väntar du för kön?
    Har lite undringar kring om detta kan stämma,om man väntar pojke eller flicka...
    Kul ialla fall att spekulera i{#lang_emotions_laughing}...
    -Ös på om dina hemligheter och gottigheter nu!

´´Ta var dag med ett leende-den kommer aldrig åter``...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-11 14:22
    Visste ej var det passar sig bäst att lägga tråden!?
  • Svar på tråden Cravings för Pojk/Flickgravida!?
  • hjärterum
    LillaFamiljenGustav skrev 2009-04-12 09:22:43 följande:
    jag ville bara ha sura sakercitroner, sura apelsineroch jag som ogillar sura juicer levde på det i 9 månju surare desto bättre!!!!att min mage klarade detta är ett under!det ska enligt skrönor vara ett tecken på flickamen i magen låg lille Mille. alltså en liten kille
    Jag tror att man blir sugen på vissa saker just bara för att man e gravid.
    Men det är kul att spekulera i ändå{#lang_emotions_laughing}!
  • skrållan1978

dennna grav har jag vart sugen på samma saker som med mina 2 döttrar, men på UL visade det sig att vi väntar en kille=)

mina crawings är: mjölk, piggelin, filmjölk,frukt o grönsaker=)

Nummer 6 i magen=)
  • hjärterum

väldigt sött,surt eller fett har jag uppfattat tilltalar många!?

• gnilmre

När jag väntade dottern åt jag minst 1 citron om dagen de första veckorna... Sedan blev det mycket choklad (kanske för att vi bodde i schweiz då) och så var jag så sjukt sugen på dip hela tiden så jag fick be mamma skicka ner 20 påsar åt mig ;)

Nu är jag gravid igen - i vecka 13... Äter massor av satsumas och risifrutti... Jag tror att detta är en pojke men vi får väl se... :)

• saraelena

Första gången var jag sugen på grädde och prinsesstårta, denna gång är det mjukglass som hägrar...

• michelodeon

Jag har haft stora sug efter bakelser och fikabröd, allt nybakat Så sött antar jag, plus att jag är sååå sugen på frukt som röda äpplen och vattenmelon.

Väntar en pojke

♥ ♥090613♥ ♥
  • evelina85

när jag väntade nr 1 så älskade jag mjölk, kunde dricka flera liter om dagen..{#lang_emotions_laughing}
    det blev en liten Kevin. Nu när jag väntar andra barnet så e jag bara sugen på husmanskost, ingen fet  sliskig mat o inget godis, bara riktig mat man gör hemma, helst om någon annan än jag gjort den...och nu visade sej att vi väntar en till liten pojke...så de kan tydligen vara helt annorlunda...o sen en grej som egentligen inte hör hit men, när jag väntade nr 1 så mådde jag jätte dåligt hela gravven, men nu med 2:an så mår jag jätte bra o har gjort hittills..e i vecka 21+0 idag...o ändå så e de 2 killar...{#lang_emotions_laughing}

kevin ska bli storebror...=) BF 23/8
  • hjärterum

Sötsaker och mat var en av mina väninnors begär då hon väntade pojkar!{#lang_emotions_sunny}

• Syster Luring

Första 10-12 veckorna Havregrynsgröt med äppelmos och Ananasjuice därefter allt med citroner, Ramlösa Citrus, MJÖLK+Kellogs Special-K med skivade bananer, Honungsmelon, Färsk ananas, Magnum Mandel, Ostmackor, RÄKOR, Tomater.

Väntar en pojke

August -95 & Lillebror -09 ♥
  • hjärterum

Sött ,surt...mjölk...låer vanligt...

Svar på tråden Cravings för Pojk/Flickgravida!?