• hjärterum

Cravings för Pojk/Flickgravida!?

Vad är du konstant sugen på?o vad väntar du för kön?
    Har lite undringar kring om detta kan stämma,om man väntar pojke eller flicka...
    Kul ialla fall att spekulera i{#lang_emotions_laughing}...
    -Ös på om dina hemligheter och gottigheter nu!

´´Ta var dag med ett leende-den kommer aldrig åter``...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-11 14:22
    Visste ej var det passar sig bäst att lägga tråden!?
  • Svar på tråden Cravings för Pojk/Flickgravida!?
  • Pernilla75

Väntar en son och i början av graviditeten var jag sugen på inlagda rödbetor, citrusfrukter och råa hot dogs. Dock inte allt på en gång...

Nu i slutet av graviditeten vill jag bara äta godis (choklad) hela tiden.

• Ekologiskt Godis
    Pernilla75 skrev 2009-04-24 20:59:26 följande:
    Väntar en son och i början av graviditeten var jag sugen på inlagda rödbetor
    mmm..*dregel* det är jag sugen på nu, och inlagd gurka.
  • FrökenSuz

Grapetonic är jag sugen på dygnet runt nu.

• Ekorrfamiljen

Nu har jag köpt en rejäl burk med feferoni. Maken är bekymrad eftersom han önskar sig en dotter och förra gången vräkte jag i mig feferoni när jag väntade sonen..

The confused squirrel strikes again...
  • hjärterum
    Ekorrfamiljen skrev 2009-04-25 19:23:05 följande:
    Nu har jag köpt en rejäl burk med feferoni. Maken är bekymrad eftersom han önskar sig en dotter och förra gången vräkte jag i mig feferoni när jag väntade sonen..
    vi får väl hoppas att det bara är ett begär DU har som gravid då!{#lang_emotions_smile}eller?
  • Carmen1

Sura gröna äpplen och frukt i massor! Klarade inte av sötsaker alls! Blev en tjej!

Denna gång fortfarande frukt och MÅSTE ha blodgrape-jos till frukost! Sötsaker är sådär gott, kan äta lite, men sen är det stopp! BF om två veckor! Undrar om det gömmer sig en tjej till där inne...

• hjärterum
    Carmen1 skrev 2009-04-25 21:13:55 följande:
    Sura gröna äpplen och frukt i massor! Klarade inte av sötsaker alls! Blev en tjej!Denna gång fortfarande frukt och MÅSTE ha blodgrape-jos till frukost! Sötsaker är sådär gott, kan äta lite, men sen är det stopp! BF om två veckor! Undrar om det gömmer sig en tjej till där inne...
    Du får berätta!
Svar på tråden Cravings för Pojk/Flickgravida!?