• mrs Daniels

Terry Evans

Hejsan!

På Måndag har jag blivit bjuden att gå på Terry Evans i Västerås. Han ska ha storseans eller vad det heter. Har aldrig varit på något sådant och nu undrar jag hur det går till?? Någon som kan dela med sig av erfarenheter från något sådant??

MVH Hanna

• Svar på tråden Terry Evans
  • Schnooglewookiemush

Läste en blogg, en kille hade gått på en av Terrys seanser. Han analyserade seansen, och skrev grundligt hur allt gick till.
    I princip så satt Terry utanför först och kollade in personerna som var på väg in i lokalen.
    När seansen började så påstod han få upp ett namn på t.ex. S. Han frågade om nån kände igen det, nån sa ja... Sen spann Terry vidare.
    Jag trodde att Terry inte var fejk, men det tror jag nu.

• Ankan217

Hej! Var där för några år sedan. Du kan ju läsa resultatet av den diskussionen efter. Jag tyckte han var träffsäker innan seansen, men efter tycker jag han var FÖR träffsäker. Jag blev skeptiker tyvärr.

www.familjeliv.se/Forum-5-164/m11305668.html

• calle555
    AtroCious skrev 2009-04-15 15:52:51 följande:
    Läste en blogg, en kille hade gått på en av Terrys seanser. Han analyserade seansen, och skrev grundligt hur allt gick till. I princip så satt Terry utanför först och kollade in personerna som var på väg in i lokalen. När seansen började så påstod han få upp ett namn på t.ex. S. Han frågade om nån kände igen det, nån sa ja... Sen spann Terry vidare. Jag trodde att Terry inte var fejk, men det tror jag nu.
    Menar du den här?

garvarn.blogspot.com/2007/01/on-terry-evans-supremacy-of-personal.html
  • Marina Elena

Terry är fejk, fast han är ganska underhållande och det är roligt att analysera honom

• LottaN

Jag har varit på en privatsittning hos Terry, och den var träffsäker, verkligen.
    Han såg bl.a att jag skulle flytta till USA. Något jag inte tänkt, eller planerat för.
    (Jag råkade träffa en amerikan jag gifte mig med)
    Seans med honom var jag på, men jag tycker de är så tråkiga. Så allmänna, så jag förstår att det kan tas som bluff.

• Marina Elena
    LottaN skrev 2009-04-16 08:02:22 följande:
    Jag har varit på en privatsittning hos Terry, och den var träffsäker, verkligen.Han såg bl.a att jag skulle flytta till USA. Något jag inte tänkt, eller planerat för.(Jag råkade träffa en amerikan jag gifte mig med)Seans med honom var jag på, men jag tycker de är så tråkiga. Så allmänna, så jag förstår att det kan tas som bluff.
    självuppfyllande profetia?
Svar på tråden Terry Evans