• mrs Daniels

Terry Evans

Hejsan!

På Måndag har jag blivit bjuden att gå på Terry Evans i Västerås. Han ska ha storseans eller vad det heter. Har aldrig varit på något sådant och nu undrar jag hur det går till?? Någon som kan dela med sig av erfarenheter från något sådant??

MVH Hanna

• Svar på tråden Terry Evans
  • a mor
    ötåneå skrev 2009-04-19 21:54:07 följande:
    tack
    Varsågod.
  • R Franklin

a mor skrev 2009-04-19 21:49:58 följande:

Det behöver inte gå till alls. Jag är så nöjd som det är, men skulle någon mot förmodan kunna bevisa motsatsen, så är jag fullt beredd att acceptera den sanningen då den kommer.
    Vi tar det igen? Exakt hur har du tänkt dig att någon skall bevisa det? Med andra ord, på vilket sätt skall det göras för att du skulle godta det som bevis?
  • a mor
    R Franklin skrev 2009-04-20 06:20:55 följande:
     Vi tar det igen? Exakt hur har du tänkt dig att någon skall bevisa det? Med andra ord, på vilket sätt skall det göras för att du skulle godta det som bevis?
    Har ingen aning hur det skulle bevisas. Det må bli upp till den som vill bevisa motsatsen för mej att komma på hur denne ska övertyga mej. Inte en helt enkel match.
    Men som sagt, jag är inte istadig. Kommer någon med något relevant i frågan är jag öppen för förändring.

Mao: Sättet bevisningen sker på har mindre betydelse.
  • slangbella

En fråga till kritikerna i den här tråden:
    Är alla dessa duktiga medier som nämns i tråden medvetna bluffar eller är de inte medvetna om detta själva? Att de använder sig av t ex cold reading?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Axel 081012 ♥¸.?°´¯) ♥
  • mion

Ta Jörgen som exempel, aschberg gjorde ett test en gång med Jörgen o berättade om en tjej som hade försvunnit,o jörgen sa han såg henne ligga nånstans o att hon var död,fast det var ju såååååå långt ifrån sanningen dom kunde komma,sen när aschberg ville prata om det med jörgen stänge han igen dörren mitt framför näsan på han,så han tror jag vad jag vill om,nog tror jag många av medierna kan ha förmågan absolut =)

• calle555
    slangbella skrev 2009-04-20 08:10:04 följande:
    En fråga till kritikerna i den här tråden: Är alla dessa duktiga medier som nämns i tråden medvetna bluffar eller är de inte medvetna om detta själva? Att de använder sig av t ex cold reading?
    Oviljan att visa upp påstådda förmågor under kontrollerade former är en ledtråd till svaret.
  • slangbella
    mion skrev 2009-04-20 08:15:08 följande:
    Ta Jörgen som exempel, aschberg gjorde ett test en gång med Jörgen o berättade om en tjej som hade försvunnit,o jörgen sa han såg henne ligga nånstans o att hon var död,fast det var ju såååååå långt ifrån sanningen dom kunde komma,sen när aschberg ville prata om det med jörgen stänge han igen dörren mitt framför näsan på han,så han tror jag vad jag vill om,nog tror jag många av medierna kan ha förmågan absolut =)
    Well, det där var inte riktigt sant. Läs följande:
    http://www.nevro.info/?inlagg=2070&vad=visa_inlagg
    Jag gillar det mesta Aschberg gör, men det här var ett riktigt bottennapp.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Axel 081012 ♥¸.?°´¯) ♥
  • ötåneå

någon som vet terrys hemsida?

• Dynamic
    slangbella skrev 2009-04-20 09:57:38 följande:
    Well, det där var inte riktigt sant. Läs följande:www.nevro.info/Jag gillar det mesta Aschberg gör, men det här var ett riktigt bottennapp.
    Fast vad finns det som bevisar det dom skrivit på sin sida?
    Ingenting,,,,
Svar på tråden Terry Evans