• mrs Daniels

Terry Evans

Hejsan!

På Måndag har jag blivit bjuden att gå på Terry Evans i Västerås. Han ska ha storseans eller vad det heter. Har aldrig varit på något sådant och nu undrar jag hur det går till?? Någon som kan dela med sig av erfarenheter från något sådant??

MVH Hanna

• Svar på tråden Terry Evans
  • calle555
    Ankan217 skrev 2009-04-15 19:19:24 följande:
    Hej! Var där för några år sedan. Du kan ju läsa resultatet av den diskussionen efter. Jag tyckte han var träffsäker innan seansen, men efter tycker jag han var FÖR träffsäker. Jag blev skeptiker tyvärr. www.familjeliv.se/Forum-5-164/m11305668.html
    Jag tycker att mrs Daniels ska läsa din "omvändelsetråd" i helgen INNAN hon går på seansen. Den är mycket informativ.
  • calle555
    LottaN skrev 2009-04-16 08:02:22 följande:
    Jag har varit på en privatsittning hos Terry, och den var träffsäker, verkligen. Han såg bl.a att jag skulle flytta till USA. Något jag inte tänkt, eller planerat för. (Jag råkade träffa en amerikan jag gifte mig med) Seans med honom var jag på, men jag tycker de är så tråkiga. Så allmänna, så jag förstår att det kan tas som bluff.
    Spelade du in privatseansen?
  • SweetLilly

jag har varit på seans med terry, och det gjorde mig väldigt säker på att han kan sin sak!! Han sa exakta träffsäkra saker om folk! Bl.a till en tjej som jag känner! Han berättade vilka problem hon hade, men att hon skulle ta hjälp av sin man, för han skulle hjälpa henne igenom det. "han använde ordet "husband", hur i helskotta kunde han veta att hon var gift till att börja med!?

Nä det var läskigt bra, jag rekomenderar!

• a mor

Jag var på en storseans. Inte med Terry då, men hur som helst så finns det ingentig som får mej att inte tro igen. De mediet sa angående mitt liv, vad jag varit med om, och den sanna berättelsen om hur min mor levde och dog, kan ingen gissa sej till. Inte på något sätt hade mediet innan kunnat ta reda på alla de fakta hon presenterade på den storseansen.

Jag tror och förblir troende tills motsatsen är bevisad. Bluff medier finns säkert, men dom som kan sin sak är helt otroliga.

• R Franklin

a mor skrev 2009-04-19 14:21:04 följande:

Jag tror och förblir troende tills motsatsen är bevisad.
    Exakt hur har du tänkt att det skulle gå till? *nyfiken*
  • a mor
    R Franklin skrev 2009-04-19 19:57:10 följande:
    a mor skrev 2009-04-19 14:21:04 följande: Exakt hur har du tänkt att det skulle gå till? *nyfiken*
    Det behöver inte gå till alls. Jag är så nöjd som det är, men skulle någon mot förmodan kunna bevisa motsatsen, så är jag fullt beredd att acceptera den sanningen då den kommer.
    I come to you in silence.......
  • ötåneå

a mor skrev 2009-04-19 14:21:04 följande:

Jag var på en storseans. Inte med Terry då, men hur som helst så finns det ingentig som får mej att inte tro igen. De mediet sa angående mitt liv, vad jag varit med om, och den sanna berättelsen om hur min mor levde och dog, kan ingen gissa sej till. Inte på något sätt hade mediet innan kunnat ta reda på alla de fakta hon presenterade på den storseansen.Jag tror och förblir troende tills motsatsen är bevisad. Bluff medier finns säkert, men dom som kan sin sak är helt otroliga.
    vad heter mediet som du gick till?
  • a mor
    ötåneå skrev 2009-04-19 21:51:09 följande:
    a mor skrev 2009-04-19 14:21:04 följande: vad heter mediet som du gick till?
    Jill
  • Tillififf

Jag har varit på storseans med Terry Evans (även storseanser med andra + privatsittningar)
    Tycker att Terry är ett av de bästa medierna. Han är väldigt träffsäker och har rätt på saker som han aldrig kan gissa sig till.
    När jag har varit iväg så har han aldrig suttit och studerat de som kommit. Never. Dessutom har han (oftast) tydligt pekat ut vem han har en kontakt till och ett personligt meddelande. Sällan nåt allmänt.
    Jag tror - är övertygad att det finns en "andra sida"! Att andra inte vill tro spelar mig ingen roll. Det är väl tur att alla får tro vad de vill :)

Svar på tråden Terry Evans