• mrs Daniels

Terry Evans

Hejsan!

På Måndag har jag blivit bjuden att gå på Terry Evans i Västerås. Han ska ha storseans eller vad det heter. Har aldrig varit på något sådant och nu undrar jag hur det går till?? Någon som kan dela med sig av erfarenheter från något sådant??

MVH Hanna

• Svar på tråden Terry Evans
  • snuppis

mrs Daniels skrev 2009-04-22 18:46:16 följande:

Vad kände hon om att vara där?? Tyckte hon att det kändes äkta??
    Hon AVGUDAR terry och hon har vart hos han förut... behöver jag skriva mer? ;)
  • Älvan85

Ska på Terry Evans den 12 maj, Umeå :)
    Har aldrig varit på en storsenas med honom, så det känns spännande.

• calle555
    Älvan85 skrev 2009-05-03 23:43:54 följande:
    Ska på Terry Evans den 12 maj, Umeå :) Har aldrig varit på en storsenas med honom, så det känns spännande.
    Hur var det?
  • Myrtille

Det är en klassiker det där med knät. Man säger "Du har skadat hö..vänster knä" så har man goda chanser att pricka rätt, för man kan ju alltid säga att man först fick en känsla av att det var höger, och vips har du båda knäna, inne i och utanpå, att hoppas på. Och som sagt: Det är _vanligt_ att man har skadat knät vid något tillfälle.

• Myrtille

Jag tror att det är ganska vanligt med folk som önskar att deras fäder visat mer kärlek också.

• Marina Elena
    Myrtille skrev 2009-05-13 12:57:44 följande:
    Det är en klassiker det där med knät. Man säger "Du har skadat hö..vänster knä" så har man goda chanser att pricka rätt, för man kan ju alltid säga att man först fick en känsla av att det var höger, och vips har du båda knäna, inne i och utanpå, att hoppas på. Och som sagt: Det är _vanligt_ att man har skadat knät vid något tillfälle.
    Myrtille skrev 2009-05-13 12:58:29 följande:
    Jag tror att det är ganska vanligt med folk som önskar att deras fäder visat mer kärlek också.
    fast om det är vanligt så är det kanske inte konstigt det kommer upp ofta då i kontakten med andevärlden? Allting kan ju ses från två sidor.
  • Myrtille

Marina Elena skrev 2009-05-15 12:29:37 följande:

fast om det är vanligt så är det kanske inte konstigt det kommer upp ofta då i kontakten med andevärlden? Allting kan ju ses från två sidor.
    För all del. Hursomhelst är det uppenbart att andarna föredrar att prata om ospecifika saker snarare än specifika. Och de är oftare intresserade att visa att mediet är äkta än bidra med ny information om något.
  • Älvan85
    calle555 skrev 2009-05-13 12:52:30 följande:
    Hur var det?
    Det var riktigt spännande :)
    Var överfullt med folk där... 
    Terry Evans fick mycket kontakt med folk som hade nära och kära på andra sidan.
    Var lite känsligt då och då faktiskt. En del satt och grät ..
    Jag ville såklart att han skulle se något för mig, men det kom ju inte.
    Nästa gång kanske..
    Nu ska jag hålla ögonen öppna för nästa Seans här i stan!
  • Marina Elena
    Myrtille skrev 2009-05-18 10:11:32 följande:
    Marina Elena skrev 2009-05-15 12:29:37 följande:
    För all del. Hursomhelst är det uppenbart att andarna föredrar att prata om ospecifika saker snarare än specifika. Och de är oftare intresserade att visa att mediet är äkta än bidra med ny information om något.
    fast terry säger ju att det blir ospecifika saker på en storseans eftersom andarna inte vill lämna ut personernas privatliv för mycket
Svar på tråden Terry Evans