• mrs Daniels

Terry Evans

Hejsan!

På Måndag har jag blivit bjuden att gå på Terry Evans i Västerås. Han ska ha storseans eller vad det heter. Har aldrig varit på något sådant och nu undrar jag hur det går till?? Någon som kan dela med sig av erfarenheter från något sådant??

MVH Hanna

• Svar på tråden Terry Evans
  • Dynamic
    slangbella skrev 2009-04-21 11:07:56 följande:
    Tjusigt argument.Visa istället nån länk där Aschberg nekar till att det gått till på det sätt som beskrivs i den länk jag postade.
    Fast är det den som nekar som är den som talar sanning helt plötsligt? Det var ju inte heller ett tjusigt argument.

Sen är inte allt som står på internet sant heller.
  • slangbella
    Dynamic skrev 2009-04-21 11:32:32 följande:
    Fast är det den som nekar som är den som talar sanning helt plötsligt? Det var ju inte heller ett tjusigt argument.
    Nekar? Vem menar du?
    Dynamic skrev 2009-04-21 11:32:32 följande:
    Sen är inte allt som står på internet sant heller.
    Säger du det?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Axel 081012 ♥¸.?°´¯) ♥
  • mrs Daniels
    calle555 skrev 2009-04-21 11:24:46 följande:
    Vad hände på storseansen mrs Daniels?
    Det var intressant, men det känns lite kommersiellt emellanåt. Det va 300 personer där. Jag satt hela tiden och undrade om dom han pratade med va "anställda" av honom. Men jag tror fortfarande på ett liv efter detta. Så jag tänker fortsätta att söka. Och gå på en privat sittning.
    Det är ju en form av " religion " och alla som lyssnar på medium är ju "troende". Det måste man ju verkligen acceptera. I stället för att hela tiden försöka att bevisa att allt är lögn. Om alla vi som söker och tror på ett liv efter detta hade varit " vanliga"
    kristna så tror jag inte att det hade varit så många som hade " hoppat " på varandra.

2 år sedan förlorade jag min son. Han blev 5 år gammal och jag vägrar att tro att han och jag aldrig mer kommer att mötas.
  • calle555

mrs Daniels,

Jag vet vad som drabbat dig. Jag har läst din blogg och fällt många tårar.

Var försiktig så att inte någon samvetslös bluffmakare slår klorna i dig och utnyttjar din sorg för egen vinning. Det vore så tragiskt.

Åter till Evans:

Vad fick dig att tro att de som svarade var anställda av honom?

• mrs Daniels
    calle555 skrev 2009-04-21 21:59:11 följande:
    mrs Daniels,Jag vet vad som drabbat dig. Jag har läst din blogg och fällt många tårar.Var försiktig så att inte någon samvetslös bluffmakare slår klorna i dig och utnyttjar din sorg för egen vinning. Det vore så tragiskt. Åter till Evans:Vad fick dig att tro att de som svarade var anställda av honom?
    Jag vet inte riktigt. Jag får bara en känsla av det. Läste något om någon skada på knäet som han hade vetat om. Han pratade om en knäskada nu oxå, men jag vill inte anklaga Terry för att vara en bluff för det tror jag verkligen inte att han är. Men i en sån här situation med mkt folk och mkt pengar som rullar in så kanske det är lätt att "hitta" på lite för att det ska bli en show kanske?! Jag vet inte riktigt vad jag ska tro i det här sammanhanget.
    Nej inga mer storseanser för min del i alla fall.
  • calle555

mrs Daniels skrev 2009-04-22 05:42:00 följande:

Läste något om någon skada på knäet som han hade vetat om. Han pratade om en knäskada nu oxå, ...
    Mjo, det där med knät verkar vara ganska vanligt:

"Till exempel berättade han att en man, utpekad i publiken, hade ett ärr på höger knä. Mannen bekräftade detta."
    www.dalademokraten.se/ArticlePages/200306/23/1000009972_TT/1000009972_TT.dbp.asp

"En annan sa han till att han hade ett ärr på knät. Nää, sa den personen. Jo, det har du sa Terry, inne i benet, inte utanpå." - Ankan217 (inlägg 170)
    www.familjeliv.se/Forum-5-164/m11305668-17.html

"Han sade att någon hade ärr på knät, vilket den personen förnekade. TE fortsatte hävda flera gånger att han visst har ett är, men kanske inuti knät då." - Sannah (inlägg 188)
    www.familjeliv.se/Forum-5-164/m11305668-19.html

PS
    "most people have, or have had, a scar on the left knee" - Ian Rowland, Full Facts Book of Cold Reading, p55, 3rd ed
    DS
  • mrs Daniels

Läste i den gamla tråden att det va en man som fick kontakt med sin pappa och att pappan va såå ledsen för att han hade varit dålig på att visa känslor. Han ville be om förlåtelse och han sa att han älskade honom. Exakt så va det i Måndags. Han sa precis samma saker. Samma som med att en tjej hade problem med sin tå. Det sa han oxå.

Fy jag börjar mer o mer tro på att han fejkade alltihop.
    *besviken*

• mrs Daniels
    snuppis skrev 2009-04-22 18:37:01? följande:
    Var du där? Min jobbarkompis va där i västerås och såg honom =)
    Ja jag va i Västerås i måndags. Fick din arbetskompis "kontakt"
  • snuppis

mrs Daniels skrev 2009-04-22 18:39:16 följande:

Ja jag va i Västerås i måndags. Fick din arbetskompis "kontakt"
    Nä tyvärr, hon hade hoppats på sin far..
Svar på tråden Terry Evans