Mynta skrev 2009-05-13 18:45:39 följande:
sarajohanna.blogg.se/ Rätt tråkig header, gillar inte färgerna speciellt. Irriterar mig på att marginalen i inläggstexten är på tok för liten, varje rad börjar precis intill linjerna som ramar in inlägget, vilket gör det svårläst och irriterande.
maiilan.blogspot.com/ Vacker header, väldigt enkel, men väldigt fin! Typsnittet i headern är underbart, vet du vad det heter? Vårig design, vilket passar utmärkt nu.
bambinidolce.blogg.se/ Fin! Enkel och basic, men ändå fin och personlig. Dock skulle jag gärna se att bakgrunden matchade bilderna lite bättre, kanske något i rött som tar upp färgen på barnens kläder?
theatrocious.blogspot.com/ Nja. Scrapbookingtema på bloggar gillar jag inte alls. Känns lite trist att komma in på en blogg där det är så uppenbart att det bara är hemladdad och ihopklistrad grafik och inte något "handgjort". Blommorna eller vad det är kring fotot på dig och din sambo är gräsliga. Bakgrunden matchar inte headern, helt olika stilar i mina ögon.
geshiia.blogg.se/ Jättefin!! Gillar att du lagt kategorilänkarna uppe i headern, ser snyggt och proffsigt ut. Lila är inte min favoritfärg, men den här nyansen var snygg! Har nog egentligen inget negativt att säga om bloggens design.
carolinelycklig.blogg.se/ Jag vill att du ändrar och testar mer! Det är helt uppenbart att du utgått från glamour-mallen när du designat. Sådant ska inte synas! Kanske kan du göra något kul med rubrikerna, lägga till en ikon eller så? Ändra typsnittet? Färgbilden i headern är suddig som bara den, big no-no.
soffiloffis.blogg.se/ Har potential helt klart! Dock tycker jag att spalten till vänster inte alls hänger ihop med resten av bloggen. Kanske kan du binda ihop det lite genom att använda samma teckensnitt och storlek på texten?
annaholmros.blogg.se/ Det första som slår mig är att färgerna i headern skär sig mot klänningen på flickan. Det blir helt olika stilar, själva headern känns lite mer hård och rockig, vilket skär sig mot flickan med rosa klänning och prinsesslockar.
Är den verkligen så extremt kass?
Jaja, blir väl till att göra om den för tredje dagen i rad...