Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.

MammaOsa skrev 2009-05-06 11:45:06 följande:
    Vad är det är är rörigt?
    Ändrar design efter mitt mående, vill ha den svart.
  • Schnooglewookiemush
    MammaOsa skrev 2009-05-06 11:58:51 följande:
    Frågar eftersom jag precis gjort om min blogg, den är inte färdig.

Så här såg den ut förut, och det var helt klart mycket snyggare. Men som sagt, jag jobbar på designen.

http://www.familjeliv.se/hem/atrocious/gallery/phpspod5o.jpg
    http://www.familjeliv.se/hem/atrocious/gallery/phpbbu4xl.jpg
  • Schnooglewookiemush
    MammaOsa skrev 2009-05-06 12:24:09 följande:
    Då gillade jag din lila mycket bättre
    Jag med.
    Nu har jag ändrat bloggen ännu en gång.
  • Schnooglewookiemush
    lajzabeth skrev 2009-05-06 13:35:01 följande:
    Jag tyckte din blogg va skit snygg Gillar den skarpt och det hade nog sett lite konstigt ut om den var färgsprakande och glad. Man gör sin blogg efter sina känslor Min e mest rosa bara men det är för att jag gillar färgen *s* du kan kolla in om du vill, www.lajzabeth.bloggagratis.se Jag e inte så inne på alla saker man kan göra *s*
    Tack så mycket.

Det var den här headern som MammaOsa inte tyckte om, och jag håller med henne.
    TEST NY RUND SVART.jpg
  • Schnooglewookiemush
    WWW.MINMOA.SE
    Tycker bakgrunden är grymt irriterande! Jag tycker inte om rosa, men det har inte med saken att göra. Det är för många prickar (blommor?). Det gör ont i mina ögon. Jag skulle vilja se en annan bakgrund, rosa eller inte spelar ingen roll. Något som är snällt för ögonen vore bra. Designen är dock genomtänkt, och headern är bra. Väldigt fint med ett "hjärta" som bryter av headern upptill, och med hjärtan ovanför. Bra tänkt! I överlag är det en bra design, om man utesluter bakgrunden.
    www.vetterberg.com/emptyhelmet/
    Tråkigt, trist, deppigt, daskiga färger. Tycker inte alls om designen.

www.nevertheless.webblogg.se
    Alldeles för stor header. Menyn har hamnat fel.

camomillan.blogspot.com/
    Tycker inte om att bilderna i headern är till vänster, att höger sida är tom. Jag skulle vilja se någon annan nyans av rosa, inte samma nyans överallt. Kanske ramarna skulle kunna vara lite mörkare?
     Jag tycker att det ser konstigt ut i bakgrunden, vissa prickar är inte hela.

fiansess.blogg.se
    Tycker inte om färgen, den sticker i mina ögon. Hade allt varit i en annan färg hade jag varit nöjd!
    Texten i Headern syns knappt, gult och vitt matchar inte så bra när det gäller text och bakgrund.

www.holmlindqvist.se
    Grå, deppig, trist. Vill se färger!

tobiq.blogg.se/nyblogg
    Texten i headern borde flyttas ner, det är svårt att läsa den när den ligger på bilderna. Hade gärna vilja sett rundade kanter i headern, istället för att det är kantigt. Tror det skulle ge ett mer mjukare intryck, och kännas mer personligt.

maddes-cali-dreamin.com
    Välgjord blogg! Blir dock irriterad över det rosa överst i inläggen. Stör mig när jag ska läsa texten som ligger där.
  • Schnooglewookiemush
    penelope skrev 2009-05-07 19:35:42 följande:
    Du kanske missade stora bilden där det stod "under construction", det betyder att något håller på att göras om ;) AtroCious: Jag älskar vintage och ganska mörka färger, men jag tror jag får släppa på det nu när våren/sommaren är här. Så är du gullig och tar bort mig från listan tills jag är klar med min nya design. Tack!
    Ja, jag fixar det.
  • Schnooglewookiemush
    fidelisadurnam.blogspot.com/
    Tycker inte om att det är blommor bakom själva texten i inläggen, det går helt klart bort för mig. Jag tycker att man ska fokusera på texten.
    Rätt trist med bakgrunden, till vänster är den en halv blomma och till höger är det tomt.
    Skulle vilja se en mer speciell header.
    Förlåt för allt ris.
  • Schnooglewookiemush
    MrsXanadu skrev 2009-05-07 21:59:31 följande:
    Orkar inte under några omständigheter kolla igenom hela den här tråden men har vart inne och kika på en del av era bloggar. www.blondinblogg.blogspot.com Jättesnygg design fidelisadurnam.blogspot.com/ helt ok men testa på att ha lite mer innehåll. lillafreja.blogg.se inte så mkt att säga då det knappt står något alls i din blogg. mammaosa.blogspot.com/ trevlig blogg med trevligt innehåll Är inte så ny på FL men har inte vart med i så många trådar så vet inte ens om jag vågar lägga ut min blogg ;) Men gör det ändå. www.blogg.mustica.se Skall surfa runt bland er andra senare när tiden räcker till är alltid kul att hitta nya bloggar.
    Läs Ts om du vill få din blogg bedömd.
  • Schnooglewookiemush
    Freja0811 skrev 2009-05-07 22:16:15 följande:
    Förmodligen blir jag inte roligare än vad det står i min blogg. That's life! Ni kan ta bort mig på listan by the way!
    Ta bort dig själv?
Svar på tråden Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.