WWW.MINMOA.SE
Tycker bakgrunden är grymt irriterande! Jag tycker inte om rosa, men det har inte med saken att göra. Det är för många prickar (blommor?). Det gör ont i mina ögon. Jag skulle vilja se en annan bakgrund, rosa eller inte spelar ingen roll. Något som är snällt för ögonen vore bra. Designen är dock genomtänkt, och headern är bra. Väldigt fint med ett "hjärta" som bryter av headern upptill, och med hjärtan ovanför. Bra tänkt! I överlag är det en bra design, om man utesluter bakgrunden.
www.vetterberg.com/emptyhelmet/
Tråkigt, trist, deppigt, daskiga färger. Tycker inte alls om designen.
www.nevertheless.webblogg.se
Alldeles för stor header. Menyn har hamnat fel.
camomillan.blogspot.com/
Tycker inte om att bilderna i headern är till vänster, att höger sida är tom. Jag skulle vilja se någon annan nyans av rosa, inte samma nyans överallt. Kanske ramarna skulle kunna vara lite mörkare?
Jag tycker att det ser konstigt ut i bakgrunden, vissa prickar är inte hela.
fiansess.blogg.se
Tycker inte om färgen, den sticker i mina ögon. Hade allt varit i en annan färg hade jag varit nöjd!
Texten i Headern syns knappt, gult och vitt matchar inte så bra när det gäller text och bakgrund.
www.holmlindqvist.se
Grå, deppig, trist. Vill se färger!
tobiq.blogg.se/nyblogg
Texten i headern borde flyttas ner, det är svårt att läsa den när den ligger på bilderna. Hade gärna vilja sett rundade kanter i headern, istället för att det är kantigt. Tror det skulle ge ett mer mjukare intryck, och kännas mer personligt.
maddes-cali-dreamin.com
Välgjord blogg! Blir dock irriterad över det rosa överst i inläggen. Stör mig när jag ska läsa texten som ligger där.