Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.

{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}

Vill du få din blogg bedömd?

Läs TS!
    {#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_ghost}

Bedöm inte bloggar som inte följer reglerna!
  • Schnooglewookiemush
    rebecku skrev 2009-05-11 19:54:27 följande:
    At det är en vid ruta och sen den där svarta ramen. Det ser liksom lite kantigt ut. Tror det hade varit finare om den vita rutan, inne i ramen hade haft rundade kanter. Hade gett ett mjukare intryck :)
    Testade det först, och det såg inte bra ut.
  • Schnooglewookiemush
    alem skrev 2009-05-11 20:17:20 följande:
    Grattis! såg i bloggen din att du var gravid! Enda jag har att risa på ang. din blogg är att det var lite svårt att läsa texten i din header med det typsnitt du använt dig utav och texten under Om mig skulle kunna vara en storlek större för att det ska synas tydligare vad det står. Annars gillade jag resten.
    Tack så mycket.
  • Schnooglewookiemush
    pyttepyttsan skrev 2009-05-11 20:23:39 följande:
    mammaosa.blogspot.com/ Gillar headern! Lagom långa inlägg och mycket bilder! Den blir inte tråkig att läsa på så vis. Ganska fin design i övrigt! bambinidolce.blogg.se/ Fin design men inläggen är alldeles för långa och saknar styckesindelning för att passa min smak. Men vackra bilder! Verkar vara tagna med en bra kamera eller? www.MINMOA.se Älskade deignen då den var enkel och fin, väldigt somrig och gav en bra feeling direkt jag tittade in. Tyckte om inläggen som var styckesindelade och mycket bilder, vilket jag älskar i en blogg. theatrocious.blogspot.com/ Lite grå o mörk i designen för min smak, inte direkt "roliga" inlägg. Men grattis till plusset!!
    Tack så mycket.
    Nej, jag bloggar ju om min diagnos och mitt mående.
  • Schnooglewookiemush
    Emma86 skrev 2009-05-12 10:43:36 följande:
    Ingen som skulle kunna hjälpa mig med ny design ?? Jag kan verkligen inget när de gäller sånt :)
    Du får skapa en egen tråd, eller fråga personer direkt för här ska du inte fråga.
  • Schnooglewookiemush
    Mizca skrev 2009-05-12 12:34:59 följande:
    Inte många som läser TS verkar det som ... hur svårt kan det vara liksom? Hehe. Inte kul för dig, AtroCiours att behöva påminna alla jämnt..
    Jag är förvånad över hur få det är som faktiskt läser ts.
Svar på tråden Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.