Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.

Fru annmi skrev 2009-04-19 13:02:46 följande:
    Tycker din är fin i designen & färgerna... Passar så bra ihop
    Tack så mycket.
  • Schnooglewookiemush
    Nina1982 skrev 2009-04-19 13:13:56 följande:
    Knappt så man vägra lägga in min här =) Undrar bara vad ni tycker? Headern fick jag hjälp med då jag verkligen inte kan sånt... Men vad tycker ni om innehållet? Adressen har jag som sidfot här nere =)
    Varför inte lägga in den?:-P
  • Schnooglewookiemush
    Nina1982 skrev 2009-04-19 13:13:56 följande:
    Knappt så man vägra lägga in min här =) Undrar bara vad ni tycker? Headern fick jag hjälp med då jag verkligen inte kan sånt... Men vad tycker ni om innehållet? Adressen har jag som sidfot här nere =)
    Jag tycker den i överlag ser bra ut, men jag råder dig starkt att ändra färg på texten i inläggen. Det är jobbigt att läsa, eftersom texten är ljusgrön. Tycker du borde ha svart text.
  • Schnooglewookiemush
    Laire skrev 2009-04-19 13:35:06 följande:
    Tack för responsen! Atrocious, jag vill inte ha så utstående bilder, jag vill vara diskret Mynta, ja den är lite neutral, men det är en reaktion på min förra design som var snirklar och svart/vitt/grönt så nu känner jag att jag vill ha lite tvärtom.
    Men lite starkare vitt, och lite starkare svart skulle göra susen!
    Ähh, det spelar ingen roll. Du och jag kommer aldrig vara riktigt överens om layouter och sånt.
  • Schnooglewookiemush
    Laire skrev 2009-04-19 13:47:04 följande:
    Nä vi kommer ju inte det, jag har ju haft fyra extra år på mig att mogna till så du kommer alltid vara fyra år efter
    Så det är mer moget att ha tråkiga bilder?
    Tant.
  • Schnooglewookiemush
    maruttan skrev 2009-04-21 22:39:17 följande:
    theatrocious.blogspot.com/ "Tung" blogg men välskriven, saknar dock lite mer "luft" i texten vilket gör den enklare att läsa. www.rodeback.blogg.se Säkert intressantare att läsa om jag visste mer om dig. Nu blir jag liksom inkastad i en text där jag inte vet så mycket vem jag läser om. Lite "plottrig" design. Fina bilder. trasdockanmedms.blogspot.com/ Snygg, stilren design och en enkel text som är lätt att läsa. Bra lite presentation så jag får ett humm om vem som ligger bakom bloggen. misslaire.blogspot.com Fin med lite tråkig design. Lite jobbigt att det är så få inlägg på varje sida. Lättläst text och bra presentation unforgettable.blogg.se Fin header. Lite liten text som gör det svårt att läsa. thestoryinside.blogg.se Jättefin header. Dock svårt att läsa vit text på den ljusa bakgrunden. Jättefina bilder. utlandsmamman.blogg.se Fin och stilren design. Saknar dock att kunna läsa vem det är jag läser om utan att behöva klicka mig fram. www.memorian.blogg.se Bra blogg som jag fastnade för på en gång. Enkel och snygg design. Saknar presentation. charl0ttek.blogspot.com Jättefin design och lättläst! www.nogg.se/jessina Alldeles för rörig design för min smak. Innehållet kan jag inte uttala mig om eftersom jag bara fick läsa ett inlägg... workingmom.blogg.se lite för röd bakgrund men trevlig "ton" i inläggen och lättläst! Hamnar bland favoriterna. www.lillavannen.blogspot.com Fin och enkel design. Lättläst men jag hängde inte riktigt med i alla inlägg.. badhusgatan.blogg.se Fin design, fina bilder. Roliga texter dock lite liten text. beabus87.blogg.se Fin om än kanske lite tråkig design. Fin header. Lättläst och rolig text. bambinidolce.blogg.se Här har jag varit förut och den ligger redan bland mina favoriter! =) danitrass.blogspot.com Jättebra blogg om än kanske lite stor foto i headern! smillatankar.blogspot.com/ Stilren och snygg blogg med fina bilder. Kanske lite väl långa texter emellanåt. Nu vill jag gärna ha mer feedback på min blogg. Ändringar som ska göras...Jag ska ändra min presentation och försöka få till en bättre header. maruttan.blogg.se
    Har varit tvungen att mobilblogga den senaste tiden, därav har det blivit lite knapert med indelningar.
  • Schnooglewookiemush
    Leif Waldemark skrev 2009-04-22 22:49:28 följande:
    Som rektor över en skola som ligger i teknikens framkant tar jag gärna emot konstruktiv kritik över vår bloggportal. Här informerar rektor och lärare om vad som pågår på skolan. Det är en mycket smidig kommunikationskanal där vi kan ha koll över varandra. www.mullbergaskolan.se/ Sidan ses bäst i Internet Explorer, 1024*768 upplösning och ett par kristna ögon Guds frid, Leif Waldemark, rektor
    Sätt igång och bedöm alla andras bloggar, man måste ge för att kunna få.
Svar på tråden Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.