maruttan skrev 2009-04-21 22:39:17 följande:
theatrocious.blogspot.com/ "Tung" blogg men välskriven, saknar dock lite mer "luft" i texten vilket gör den enklare att läsa.
www.rodeback.blogg.se Säkert intressantare att läsa om jag visste mer om dig. Nu blir jag liksom inkastad i en text där jag inte vet så mycket vem jag läser om. Lite "plottrig" design. Fina bilder.
trasdockanmedms.blogspot.com/ Snygg, stilren design och en enkel text som är lätt att läsa. Bra lite presentation så jag får ett humm om vem som ligger bakom bloggen.
misslaire.blogspot.com Fin med lite tråkig design. Lite jobbigt att det är så få inlägg på varje sida. Lättläst text och bra presentation
unforgettable.blogg.se Fin header. Lite liten text som gör det svårt att läsa.
thestoryinside.blogg.se Jättefin header. Dock svårt att läsa vit text på den ljusa bakgrunden. Jättefina bilder.
utlandsmamman.blogg.se Fin och stilren design. Saknar dock att kunna läsa vem det är jag läser om utan att behöva klicka mig fram.
www.memorian.blogg.se Bra blogg som jag fastnade för på en gång. Enkel och snygg design. Saknar presentation.
charl0ttek.blogspot.com Jättefin design och lättläst!
www.nogg.se/jessina Alldeles för rörig design för min smak. Innehållet kan jag inte uttala mig om eftersom jag bara fick läsa ett inlägg...
workingmom.blogg.se lite för röd bakgrund men trevlig "ton" i inläggen och lättläst! Hamnar bland favoriterna.
www.lillavannen.blogspot.com Fin och enkel design. Lättläst men jag hängde inte riktigt med i alla inlägg..
badhusgatan.blogg.se Fin design, fina bilder. Roliga texter dock lite liten text.
beabus87.blogg.se Fin om än kanske lite tråkig design. Fin header. Lättläst och rolig text.
bambinidolce.blogg.se Här har jag varit förut och den ligger redan bland mina favoriter! =)
danitrass.blogspot.com Jättebra blogg om än kanske lite stor foto i headern!
smillatankar.blogspot.com/ Stilren och snygg blogg med fina bilder. Kanske lite väl långa texter emellanåt. Nu vill jag gärna ha mer feedback på min blogg. Ändringar som ska göras...Jag ska ändra min presentation och försöka få till en bättre header.
maruttan.blogg.seHar varit tvungen att mobilblogga den senaste tiden, därav har det blivit lite knapert med indelningar.