Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.
Sara och Henrik skrev 2009-04-20 18:02:37 följande:
www.memorian.blogg.se
Sara och Henrik skrev 2009-04-20 18:02:37 följande:
deaduntildark.blogspot.com/: Jag tycker bloggen är jätte fin och har ingen ris alls att jag =)
tinkerbellan.webblogg.se/: Man har sin personliga smak och den ska du gå efter, men i min smak tycker jag nog att din header är lite kladdig. Och vissa bilder är för stora som du lägger upp.  Dom hoppar nästan på en på skärmen =)
skonthemma.blogg.se/: Super snygg sida! Ska in sen och kika närmare på vad du har där =)
Lite ifrån mig ;)
www.memorian.blogg.se
deaduntildark.blogspot.com/: alls att ge ska det stå på slutet "ler"
Skriver snabbare än vad fingrarna är med ibland :)
theatrocious.blogspot.com/
www.rodeback.blogg.se
trasdockanmedms.blogspot.com/
Snygg blogg och jag får verkligen känslan av friskt och skönt när jag går in till dig =)
misslaire.blogspot.com
unforgettable.blogg.se
thestoryinside.blogg.se
charl0ttek.blogspot.com
utlandsmamman.blogg.se
www.nogg.se/jessina
Tyvärr så tycker jag din blogg är otroligt jobbig att vara i. Den är allmänt plottrig, rörig bakgrund, det kändes som att gå in på en porrsite ;)
workingmom.blogg.se
www.lillavannen.blogspot.com
badhusgatan.blogg.se
beabus87.blogg.se
www.memorian.blogg.se
malabuz.blogg.se
Jag skulle fixa upp designen lite då du använder mallen som är färdig på blogg.se. Skulle göra den mer personlig =)
bambinidolce.blogg.se 
Här är senaste listan. Kopiera listan och lägg in er egen blogg längst ner, så mycket lättare att få överblick då!
Du jag och vi skrev 2009-04-22 09:21:33 följande:
Dem som vill ha ris och ros, skriv gärna upp er på listan och kopiera med den.
Blir lättare att hålla kolla då! Och sen kan vi väll hjälpas åt att få fram listan hela tiden.
Ni som inte vill vara med på listan längre kan väll också ta bort er sen =)
theatrocious.blogspot.com/
www.rodeback.blogg.se
trasdockanmedms.blogspot.com/
misslaire.blogspot.com
unforgettable.blogg.se
thestoryinside.blogg.se
utlandsmamman.blogg.se
www.memorian.blogg.se
www.nogg.se/jessina
workingmom.blogg.se
www.lillavannen.blogspot.com
badhusgatan.blogg.se
beabus87.blogg.se
bambinidolce.blogg.se 
danitrass.blogspot.com
smillatankar.blogspot.com/charl0ttek.blogspot.com
www.ceekaay.blogg.se fin blogg, men din vänstra sida är så rörig att man inte orkar läsa den. Kanske kan vara något att tänka på =)
mamsenblogg.blogspot.com Super fin blogg, välarbetad och personlig. 
lillafreja.blogg.se headern är fin, men bakgrunden har för stora mönster, inte lika fin kanske ;)
www.memorian.blogg.se
Är det någon som skulle behöva lite hjälp med sin design så hör av er till mig på bloggen.  Lämna en kommentar eller skriv i gästboken bara. Glöm inte att skriva i er mailadress =)
/Penny
Om ni undrar varför min sida ser lite skum ut just nu är för att jag ändrar lite saker i layouten ;)
www.memorian.blogg.se