frigis skrev 2009-05-12 19:50:54 följande:
theatrocious.blogspot.com Fin header ,Då jag älskar mammabloggar inom vissa gränser så är detta en som jag som jag ska fortsätta läsa 
trasdockanmedms.blogspot.com En blogg som får mig att vända i dörren. Orkar inte ens scrolla neråt 
misslaire.blogspot.com Tråkig å plottig inget för mig 
unforgettable.blogg.se Fin header, fin blogg klart läsvärd MEN för mycket text på en gång 
thestoryinside.blogg.se Underbar header. men texten för ihopsatt & förlite bilder per inlägg för att bilderna ska komma i en drös sen. (Gör tyvärr lika dant själv ibl) 
utlandsmamman.blogg.se En blogg jag kommer läsa mera av bara ros av mig 
www.nogg.se/jessina Oj orkar inte läsa för plottrig 
workingmom.blogg.se Mysig blogg kommer att läsas mera 
www.lillavannen.blogspot.com Totalt ointressant blogg sådan som får mig att vända i dörren 
badhusgatan.blogg.se Ingen blogg för mig 
beabus87.blogg.se Total ointressant blogg får mig att vända i dörren 
bambinidolce.blogg.se fin header för mycket olika stilar i 
texten.tråkig med för mycket text. för lite bilder. 
danitrass.blogspot.com tråkig...inga bilder 
smillatankar.blogspot.com menskoppar,å tränings blogg vänder i dörren 
maiilan.blogspot.com Fin header. Blogg att följa..fina bilder 
sarajohanna.blogg.se Mysig blogg, trevlig. Blandat bilder å text.När man tröttnar får man ny styrka å läsa mer 
lillafreja.blogg.se Mysig blogg. kommer att följas. fin blogg 
mamsensblogg.blogspot.com En av dom finaste bloggar jag läst urläcker dessign 
annaholmros.blogg.se Urs vänder dirtekt. MEN fina bilder 
mansondust.wordpress.com Total ointressant blogg får mig att vända i dörren 
geshiia.blogg.se Total ointressant blogg får mig att vända i dörren 
listoplisto.blogspot.com Total ointressant blogg får mig att vända i dörren Kunde lika väl skriva vilken fäg trosorna har totalt ointressant 
hannamattisson.blogspot.com Underbar mysig blogg,Fin header å mysig design bara ++++ 
carolinelycklig.blogg.se Ur mysig header ++++ mycket blandat å mysiga bilder 
mammaosa.blogspot.com Fin design keep on girl Underbar mammablogg 
soffiloffis.blogg.se Fina bilder men tråkig blogg å läsa 
trolletalicias.blogg.se o my God. Kilometer långa inlägg så man hinner tröttna. Underbar blogg annars med många fina bilder 
maddes-cali-dreamin.com Rosa,rosa,rosa. Bloggen känns kaotisk. Känner mig stressad när jag kommer in på sidan. Säker jätte bra blogg men inget jag klara av sorry 
www.blondinblogg.blogspot.com Fin blogg, underbar design.väldigt blandat med bilder å text.. Väl värt ett besök 
tobiq.blogg.se/nyblogg Underbara bilder dock lite väl långa inlägg men värd att läsa 
www.holmlindqvist.se Headern fick mig nästan att stänga ner fönstret men sedan så scrollade jag ner å blev positivt överaskad +++ 
camomillan.blogspot.com Rosa rosa rosa. vad är så speciellt med rosa? Mysig blogg annars fin design. men på gränsen till plottrig i början 
www.vetterberg.com/emptyhelmet Skojar du med mig är detta en blogg? Trist tråkig,GRÅ!!!!!!! För dom som inte kan engelska suger bloggen 
WWW.MINMOA.SE Mysig blogg klart värd att läsafina bilder bara ++++ 
mammajennifer.blogg.se Underbara bilder. mysig på sitt sett men ingen jag kommer följa 
memorian.blogg.se En rolig blogg som kommer att läsas flera ånger.Fin header även om designen var tråkig. Visade underbara bloggar hon designat 
tristaniatrtter.blogspot.com Fin header,Bra blogg omman gillar Thåström. Vilket inte jag gör. Urs vilken tråkig blogg... 
ninniyesthatsme.blogspot.com Mest text,väldig tråkig. MEN fin design 
WWW.CEEKAAY.BLOGG.SE Fina bilder men tråkig blogg å läsa 
familjenkorb.blogg.se Urhäftig header,Men vad handlar bloggen om förutom kläder? 
www.himmelohelvete.se/wp Tråkig inga bilder, ointressant.Fast designen var svart var den fin 
mikaelajensen.blogspot.com/ Fin design.Fina bilder men lite väl mycket text utan bilder 
cloudberry1st.devote.se/ Häftig header,Men jag vänder i dörren 
alltisvart.blogg.se Posigtivt överaskad trodde det skulle dyka upp en svart blogg. Men ist en fin header av rosa ballonger å en blogg som går i gammelrosa. Med mycket bilder å lagom med text bara +++ 
fidelisadurnam.blogspot.com Mysig design men jag tycker bloggen var tråkig för mycket design för mig 
princessnoorah.blogg.se Grattis till graviditeten men bloggar var inget för mig råkig å inga personliga bilder 
rodeback.blogg.se Åter igen en rosa aktig blogg. Fin header men mest text 
krussiduler.blogg.se Underbar header,Urmysig blogg. kommer att följa denna. spännande att förlossningen är närastående.Lagom med text å bilder 
mammajune.blogg.se Fin desigen.mysig header. Men på gränsen att jag blir stressad av designen. Dock smälter rubriken å texten in i designen vilket gör det svår läst men annars lagom med text å bilder så rosor från mig' 
desslicia.blogg.se Fin header. På gränsen till för mycket bilder stundvis men om man spred ut dom lite i inläggen skulle det bli bättre (Tror jag) gör samma fel själv det vet jag. Annars var den bra å läs värd