Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.
Men det är självklart upp till dig!
Jag exprementerar lite nu för att se om jag kan hitta felet.
Är tacksam om ni vill hjälpa mig.
Hur ser det ut nu. ligger texten som den ska?
Strunta i hur snygga bakgrunderna är som jag provar ;)
Behöver en pause i all designuppdatering  i min egen blogg så nu tar jag några ifrån listan och läser en stund :)
Har risat och rosat de flesta på listan men det finns några kvar tror jag :)
trolletalicias.blogg.se/
hm, jag vet inte vad jag ska säga riktigt. Mer en dagbok för dem som känner din dotter och vill veta vad hon gör varje dag.  Väldigt personlig blogg skulle jag säga.
soffiloffis.blogg.se/
Trevligt med en Dalatjej till ;)
Kul att du också gillar fotografering också. Kan vara en blogg jag kommer tillbaka till. Dock några små justeringar bland färgerna kanske. Många olka nyanser i länkarna, grönt, orange, rosa m.m 
mammaosa.blogspot.comtheatrocious.blogspot.co
Vet inte om länken ska se ut så här, men in gick det inte att komma ivf.
Nej nu ska jag tillbaka till röran =)
Eftersom det var något fel på min senaste bakgrund så får ni gärna gå in och kika hur det ser ut nu. (Är ej helt klar än)
www.memorian.blogg.se
sarajohanna.blogg.se/
Det enda jag gillade var headern, men inget på hela sidan passar in med den. Väldigt rörig bakgrund. Försök få ett tema/sammanhang i designen =)
annaholmros.blogg.se/
Snygg header, men sen vart det väldigt vitt. För liten text, sitter med mina glasögon här och kunde knappt läsa. Gäller texten på höger sida.
badhusgatan.blogg.se/
hm, svårt att säga vad jag tycker exakt. Men sidan känns bara rörig. Inget som passar med det ena eller andra. 
Vad elak jag känner mig som bara risade mest den här gången :(
Men vill påpeka att det är ni som ska vara nöjda med er sida så ta åt er av det ni känner för =)
Det gör jag med all ris jag kan få ibland ;)
Om jag redan risat eller rosat er förut så har jag glömt det. Listan är lång och det är inte lätt att minnas vilka man varit inne på ;)