Inlägg från: penelope |Visa alla inlägg
  • penelope

Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.

Tar några i taget ;)

listoplisto.blogspot.com/: Jätte fin, personlig stil och lätt att läsa.

geshiia.blogg.se/: Fin hedare, men kategorierna är lite röriga där uppe, lättare att läsa dem från sidan istället.

elsklingen.se/: Proffsig design, kanon snyggt. Inget ris att ge :)

annaholmros.blogg.se: Super snygg hedare, men jag ser knappt texten på vänster sida, inte ens med glasögonen på :) Skulle förstora den lite.

Ris och rosa gärna mig med =D

www.memorian.blogg.se
    (Visserligen är en ny design på gång, men vill gärna höra lite ändå)

Kram på er

• penelope
    Freja0811 skrev 2009-04-27 08:15:02 följande:
    Penelope: Tycker det är kul att du bloggar med så mycket bilder, alltid roligare att läsa då (säger en som har bild bara då och då)..Men menyn har hamnat väldigt långt ner..
    Vad konstigt att du ser menyn så, för så är den inte. Har tittat på min blogg på många olika datorer. Men det kanske beror på att du har ett annat program i datorn. Har du windows?

Kul att du gillar bilderna, jag brukar inte ha så himla mycket bilder, men just igår så vart det så =)
  • penelope

Ja då tar vi några till då =)

carolinelycklig.blogg.se/

Mycket fin hedader
    Bra omväxling i inläggen
    Fina och tilltalande foton att se på
    Bloggen känns allmänt harmoniskt upplagd ;)

hannamattisson.blogspot.com/

Jag tycker din sida verkar intressant ivf =D
    Kan tycka personligen att ha en så stor header på ett strå kanske är för mycket.
    Sen skulle jag personligen lägga signaturen efter inläggen och inte på sidan.
    Men annars en ren och enkel blogg, lätt att läsa

listoplisto.blogspot.com/

Snyggt upplagt och lättläst
    Men personligen gillar jag inte headern/bakgrunden med pusslet ,men det är min smak det ;)

www.memorian.blogg.se

• penelope
    Hannis80 skrev 2009-04-28 16:05:40 följande:
    Har funderat på bilden oxå men inte kommit på nåt bättre så den får vara där ett tag till Måste bara fråga vad du menar med att lägga signaturen efter inläggen?Jag ser att de kanske hamnat lite på snisken om det är det du menar kanske? Annars ligger den efter inläggen....Jättebra att få både bra och dålig kritik, tack!
    [citat]hannamattisson.blogspot.com/" target=_blank>hannamattisson.blogspot.com/Jag tycker din sida verkar intressant ivf =DKan tycka personligen att ha en så stor header på ett strå kanske är för mycket.Sen skulle jag personligen lägga signaturen efter inläggen och inte på sidan.Men annars en ren och enkel blogg, lätt att läsa
    Ja den ligger lite på sniskan strax innan inlägget är slut. Jag menar att jag personligen skulle lägga den längst under. Kika in på min sida så får du se hur jag menar =)

www.memorian.blogg.se
  • penelope

Att tänka på!

Vill man ha ris och ros så kan man lämna lite omdömen om andras själv också ;)

• penelope
    Geshia skrev 2009-04-28 22:57:19 följande:
    Va sägs om att göra en egen tråd som länkas i TS till där man lägger till sig så slipper listan försvinna bakåt hela tiden..?
    Bra idee! Ska du eller jag ;)
  • penelope
    Lequisha skrev 2009-04-29 18:29:35 följande:
    Det känns ju inte helt juste att ta över någon annans tråd på det sättet. Fast TS kanske har okejat?
    Det var jag och en till i tråden som pratade om att det just är synd om dem som ligger i listan och försvinner bakåt hela tiden. Så vi ville vara snälla och göra på det här viset så alla fick vara med överst.
    Inget illa mot TS. Kan inte tänka mig att hon tycker det är en dålig idee.

Men tvingar ingen att gå över dit om man tycker det är mer ojuste än snällt ;)
    Ska jag ta bort dig från listan då, eller?
  • penelope

För att inte dela upp det här på två olika "läger" så valde jag att ta bort den nya tråden jag startade, även om vi var många som tyckte det var en bra ide från början. Kanske kan TS ta upp iden istället?!

Svar på tråden Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.