Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.
Nu kan jag se din blogg riktigt, Quiet thoughts!
Skitläcker, enkel, stilren och toppen =)
Nu kan jag se din blogg riktigt, Quiet thoughts!
Skitläcker, enkel, stilren och toppen =)
Tack alla som skrivit om min blogg, både positiva och negativa saker ;)
Lite skoj att se att vissa väljer att inte ens skriva något .. när dom kopierar hela listan så finns min blogg inte med .. är den så ful att ni inte ens vågar skriva det ? HIHIHI!
Med hjälp av www.designadinblogg.se har jag lyckats lägga till egen text i menyn, ta bort profilbilden och namnet i min header.
Vad tycker ni nu? Bättre?
www.rodeback.blogg.se
mamsensblogg.blogspot.com - Gud vilken underbar design.
En sådan som jag älskar.. så vill jag också ha den!! Har inget negativt att säga.
maiilan.blogspot.com/ - Jättefin design och underbart vackra färger! Lätt att hitta i menyn och sådär men något jag inte gillade var att många inlägg var långa, tyvärr tröttnar jag på för långa inlägg!
sarajohanna.blogg.se/ - Du har valt en fin bakgrundsbild men den blev lite för plottrig ihop med bloggen, tyvärr!
lillafreja.blogg.se/ - Gillar att headern flyter ihop med bakgrunden och hela bloggen i sig men trist att man inte riktigt ser vart inläggen slutar och börjar!
mamsensblogg.blogspot.com/ - Så jävla cool design, älskar den! Inte så fint med "Mamsens blogg" mitt upp i allt dock. Hade vart finare om det hade vart mindre storlek och inte lagt sig över en del av designen om man säger så.
annaholmros.blogg.se/ - Mycket fin blogg men hade vart finare om bakgrunden hade vart annan färg än vit, någon mer passande färg till headern kanske. Sen att du bara skriver med fetstil är lite jobbigt att läsa.
mansondust.wordpress.com/ - På något sätt gillar jag att bloggen är på hela sidan och inte bara i mitten med massa luft runtomkring som det är på de flesta bloggar men jag saknar en header. Ser så tomt ut i det rosa.
elsklingen.se/ - Lättläst blogg, härlig färgval på texten, blev liksom lite mjukare för ögonen, inte så jobbigt att läsa! Bra utbud med korta och innehålls rika inlägg och mkt bilder, dock saknar jag även här en header, ser tomt ut.
geshiia.blogg.se/ - Trevlig blogg med bilder och lättläst text, men det ser lite rörigt ut med länkar i headern och under header. Hade nog tyckt det vart bättre att bara behålla raden undertill och kanske lägga dom andra länkarna i menyraden till höger istället.
listoplisto.blogspot.com/ - Den charmigaste bloggdesignen i listan ;)
Så glad man blev av att se den faktiskt.. Lättläst blogg med bra o korta inlägg och bilder.
hannamattisson.blogspot.com/ - Trevligt med mycket bilder och inte så värst långa inlägg men designen var rätt tråkig om man får säga så.
carolinelycklig.blogg.se/ - Gullig header och lättlästa inlägg!
mammaosa.blogspot.com/ - Himla vacker design och lätta inlägg med bilder och så =)