• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Gäspan

chips och läsk och hårda diskussioner mellan alla i familjen. Vi ringer bara in och röstar på en person. Men vem?

• rosamoln

Jag tror att Jens åker ut. Han är nog inte så poppis. Själv tycker jag att han är tråkig, men det är nog mycket TV4:as fel. De filmade ju inte honom någonting innan, hade inte en aning om vem han var! Det är orättvist att vissa deltagare får mer TV-tid, då "lär man ju känna" dem.

• Linda1976

Har ni läst på aftonbladet att Ola får porr-sms! Han tror att det är äldre kvinnor som skickat dem, och då vill jag bara dementera! Det är INTE jag! hahahihihahohe..... (Även om han är en pralin!)

• dexterswife

Linda:

Jag tror att Jens åker idag.

• Gäspan

Jag fruktar att Måns åker ut - för det kan väl inte bli bra med den låten? Han får väl lita till sitt leende...

• dexterswife

Hmm.. Eller kanske Elina, knepigt låtval!

• MarieX

Finns bara en Idol i år - enligt mig. Och det är Sebastian! Ingen slår ju honom, han är übercool, dansar skithäftigt, sjunger bra och ser ascool ut. Han kan bara inget annat än vinna!
    På andra plats ser jag gärna Jonah, han är också bra fast inte lika cool som Sebastian.

• dexterswife

Nä fy, jag mår dåligt när jag ser Sebastian! Tänk så olika man kan tycka!

• Dream Of You

Håller med Stitch jag... tycker inte alls om honom..