• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Virris

BRIDEOFROCKY:

Jag håller med totalt!!!
    Jag byter kanal så fort sebastian sjunger... klarar inte av honom!!! Jonah ska vinna!!!
    Vinner sebastian så kommer jag aldrig mer att kolla på idol!!!

• Aannaa

Nä, det där håller inte jag med om Visst, jag tycker Jonah är typ bäst, men vill inte att han ska vinna, blir ju bara en ny Daniel Lindström o hur mycket väsen har han gjort av sig??!! Typ 1 låt sedan han vann

• Gäspan

Daniel Lindström får väl bara uppträda på finlandsfärjorna? Skulle det vara en popidol? Men svenska folket gillar väl etniskt svenska helyllekillar som jobbat på posten (eller Ica) så Jonah har säkert en bra chans. Gäsp....

• maginari

Jag älskar Daniel Lindström! Och jo, han har en massor av jobb, bara för att man inte syns betyder det inte att man inte har jobb. Såg honom på TV för ett par dagar sen. :)

• rosamoln

Trodde t.om. att det var Ashley Simpson först! Grymt lik!

• Mumu

Jo, nog har säkert Daniel L. jobb så han klarar sig, och hans liv har säkert förändrats en del. Men stjärna har han knappast blivit. Det är väl Darin som börjar närma sig stjärnstatusen (med stormsteg) av dem som var med förra året.

Jag tror också att Jonah är lite för plain för att det ska bli nåt riktigt genomslag om han vinner. Men man vet aldrig, om rätt folk hjälper honom, så... Begåvad är han, det är inga tvivel om den saken, samma sak med Daniel förra året, vilken röst!

Nu har ju finalisterna tid på sig att utvecklas och hitta sin stil och nisch, men hittills är det ju helt klart Sebastian som står ut mest. Han håller sig inom sin ram och gör det på ett eget sätt som han passar för. Jag tycker inte alls, som nån skrev tidigare, att det ser tillgjort ut, han ser ut att vara född till det! Jag hade _otroligt_ svårt för honom i början, men jag har fått vika mig och erkänna att han är en enorm talang.

• Aannaa

maginari > jag trodde det var det som var meningen med att vara popidol Att synas o höras!

• Mamma89

Åhh var det nån som kommer ihåg när Natahlie sjöng "A song for mama" är helt kär i den eller iaf när hon sjunger den

• Bobbie76

Vi får se till att det blir en tjej som vinner i år. Det är ju lite trist att det bara är killar som vinner dokusåpor likt Idol då publiken mest består av unga tjejer. Jag tror på Maria och Agnes!

• Tuzza

Jag gillade Maria tills i fredags...Tyckte hon sjöng helt ointressant då..tyvärr...Hon har vatt betydligt bättre...