• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Virris

hmm... undrar vad det kostar att ha hyra in Jonah och typ Agnes till sitt bröllop... vad tror ni? jääätte dyrt?

• NoAngel

Barnen är hos sin pappa..
    Pojkvännen jobbar..

Själv ska jag smälla i mig ett helt paket kräftor medan jag hejar på SEBASTIAN framför IDOL!

Virris.. Jobba snabbt på hyrningen innan de blir så kända, tror inte att de är så dyra ännu! Du kanske kan muta Jonah med en tårtbit!? *S*

• rosamoln

Sebastian är bara FÖR bra! Kommer aldrig glömma hans "upprättelse" efter sin blackout!

• Aannaa

Jag tyckte Agnes klarade den bra Helt ok! Hon har ju en speciell röst!

Väntar bara på Sebastian nu

• Zophie

jag får inte titta på idol!! Sambon och hans polare skulle absolut titta på roomservice reprisen.... Gah! Och jag som älskar 80-tals musik!! Någon som vet när reprisen går?

• ärtprinsessan

Hej Zophie, tyvärr går det inga repriser men jag tro man kan se programmen på tv4.se om man är medlem, det är inte gratis

Guuud vad Ola är tråkig. Som att titta på målarfärg som torkar, jag var tvungen att sätt amig vid datorn för att inte somna.

• ming

Jag tycker inte att Agnes var bra.
    Maria var bra däremot än så länge. Men förhoppningsvis kommer sebastian att vara bäst.

• lövet2

Han sjöng bra, Sebastian. Men han kråmar sig så man inte orkar titta ens!