• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • silhuett

Det tror jag inte

För övrigt kan jag inte ringa och rösta eftersom vi har bredbandstelefoni, så de numrena funkar inte
    Och jag tror även att min mobil-operatör har spärrat för betal-sms (kunde i alla fall inte skicka sånt en annan gång).
    Så jag får lita på att det svenska folket har bra smak..

Men eftersom alla bara klagar över att fel personer åker ut så tycker jag det är det man borde få rösta på
  • ming

Så länge inte Sebastian åker ut så är jag nöjd.

Det roliga är att jag inte gillade honom så värst mycket på första audition.

• silhuett

Jag tycker han har utvecklats en hel del Hoppas det går bra för honom ikväll!

• Loren

Ärtprinsessan: Håller med!! Hugaligen vilken hemsk låt...

Eliin: Som ni säkert förstått av mina tidigare inlägg så håller jag inte med Tycker Sebbe är cool, och visst är han rockstjärna, med de är väl också idoler eller?? Hellre en person som har lite egenheter än en supertrist mes, som Agnes eller Jonah! Kan inte tänka mig ngt värre än en "neutral" stjärna. Tycker det är blir motsägelsefullt, är man neutral är man ingen idol eller stjärna. Oj vad jag snackar blajjigt...hihi. Vad kul att det är att diskutera Idol! Det livar verkligen upp

Förresten, tror också att Jens eller Måns åker ut - senast tycker jag som sagt Måns sjöng mer falskt än Jens, mens Jens har förstås mindre utstrålning.

• Mumu

Loren, mens Jens? Mens-Jens ... Lite pubertetshumor så här på fredagslunchen... Undrar om Mens-Jens skulle gilla sitt nya smeknamn? Han är lika oönskad som hans smeknamn antyder i alla fall.

Jag håller med dig, Loren, vad är det som säger att vinnaren av idol inte får vara en rockstar? Det här programmet är ju inte riktigt lika nischat som Fame Factory på det viset. De söker ju efter en viss typ av stjärna.

• S0lstråle

Håller med- jag ser gärna en rocker-Idol!!

• Loren

Mumu:hahaha....oops.... Mens-jens it is!

• rosamoln

Varför är Idol-loggan så lik Fords logga? Eller är det bara ett sammanträffande? Bara en liten fundering. Såg nämligen reklam för Ford på en sida och tyckte att det var Idol-loggan först, när jag tittade till.
    Jaja, inget viktigt, bara undrar

• Virris

Men INTE Sebbe...
    JONAH måste ta hem allting... men det lär han inte göra.. såg en röstning på någon sida och Sebbe ledde med mer änn 50% av rösterna, sen kom Jonah och 3.a agnes..

sist kom mariem... så ja undrar om inte hon åker idag.. hon hade fått så lite röster..

JONAH!!! han e ju bäst!!