• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • dexterswife

Hur kan man välja "Magaluf" av alla svenska låtar som finns?

• Loren

Ja....SOM SAGT, stör mig verkligen på Agnes också och JA - hon är verkligen mesig. Senast i Whitney-låten så trodde jag de skämtade när de pratade om hennes "dans" och rörelser på scenen. Vilken dans?? Hon var ju värdelös på att röra sig. Men i sammanhangen, konkurrensen är inte så himla stor, så är hennes röst okej. Och som någon redan sagt, höjden på tråkighet att välja den låten till fredagen. Tror fortfarande på Sebbe - han KAN ju sjunga OCH röra sig på scenen..plus utstrålning. Tyckte han var på en helt annan nivå än de andra förra veckan. Sibel har en bra röst och kan vara på G scenmässigt tror jag.

Jonah då - jo jag håller med om rösten, men gud så tråkig han är! Tyckte förresten att Måns sjöng himla falskt sist (inte som Maria men dock) - så en Uggla-låt kanske är att lägga sig på rätt nivå....Snygg är han förstås, och utstrålning, men det räcker inte.

• silhuett

Loren:

Håller med dig till 100% !!!!

• ming

Går det några repriser nån som vet?

• Dream Of You

Håller med Loren i det mesta.. utom att Sebbe kan röra sig.. eller han KAN men det är inte bra. Han gör det inte bra.

• ärtprinsessan

Huvva. Sista morgonen med Sibel. Jag spyr.

• ärtprinsessan

Oj, klickade iväg lite för fort.
    Det känns som att man kan missa här omgången utan att bli alltför ledsen.
    Tror på Sebbe. OM han tonar ner mellansnacket lite...

• dexterswife

Ärtprinsessan: Håller med dig fullkomligt! Ingen låt får mig med illamående...

• Eliin

Sebbe är inte heller någon idol.. han är mer "rockstjärna" sen varje gång jag ser honom så STÖR JAG MIG SÅ FRUKTANSVÄRT på hans sätt att hålla micken.. RAKT UPP HELT SPIKRAK MOT MUNNEN=)

HHUUUHH och hans sätt att röra sig får mig att kräkas.. som en hög sladdrig spratteldocka..

Agnes är jätteduktig på att sjunga, men visst är hon mesig och nej.. hon är ingen Idol..

Jonah är duktig... tycker jag... och han blir bara bättre och bättre. Lite mer neutral popstjärna än Sebbe som aldrig i sitt liv sjungit en ballad.