• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Loren

Rosamoln: Intressant - kan nog stämma, American Idol (som väl är originalet) samarbetar med Ford har jag för mig. Deltagarna fick göra reklamfilmer och så vann de två som var kvar sist varsin bil också. Who knows...

• rosamoln

Loren

Aha, ja men då måste det ju nästan vara så.

• jajja

Gillar så många av årets deltagare,Jonah,Marieem hon lilla söta med rosa håret och så måns tror jag han heter.
    Igentligen gillar jag Sebastian också men jag tycker han ser så äcklig ut.Slipper jag titta på honom så är han kanon bra oxå

• S0lstråle

Virris- oj, Sibel var inte med i toppen alls alltså. Det trodde jag absolut att hon var i "folkets" ögon!

• jajja

Jo Sibel är ju oxå bra...
    Dom jag inte tyckte om har åkt ut,så nu kvitar det igentligen

• AxelArvid

Vad tror ni händer idag? är det Jens tur eller Marieme, någon av dom måste det vara. Men Måns kan gått åka ut, han ska alltid kisa med ögonen för att se sexig ut *skratt*

• S0lstråle

Jo, någon av dom måste det väl nästan vara?! Marieme är lite "tråkig", men jag vill ha ut en kille (för rättvisans skull, det måste ju ut lite tjejer ändå såsmåningom) så ut med Jens! Även om det inte gör så mycket om Måns eller Ola åker heller för den delen!

• Phantera

Jens tycker jag ska ut! Tyckte det redan förra veckan! Han sjunger inget vidare...(bättre än mig...men ändå!)

Heja SIBEL!

Undrar vad det är för Tema ikväll?
    Vill se lite upp-tempo iaf...

• Cheri

Svenksa hits är temat för kvällen.

Japp ut med Jens!

• lövet2

Jens är inte min favorit, men inte är han väl sämst?! Åtminstone 2-3 st borde åka före Jens!