• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • michiara

hmm jag tror faktiskt inte han åker..jag tror det blir en tjej igen

• Eliin

Ja Jens är sååå dööötrist!

Herregud.. ingen scennärvaro för 5 öre.. som en halvstel pinne som vickar lite på höfterna.

Agnes är jätteduktig.. Mångas favvo är Sebbe.. visst är han duktig, men jag tror inte han håller i längden så jag tror helt enkelt att Jonah kommer vinna..

inte mig emot.. han är en riktig läckerbit=))

• tinna

Eliin: Håller med dig i allt du skriver Jonah är den enda som har en riktig stjärn-röst! Gillar också Agnes, missade dock fredagens final så jag vet inte hur hon gjorde sig i upp-tempo. Gillar Elinas röst också men hon har en benägenhet att sjunga så starkt och då låter det inte lika bra, men hon kan ju utvecklas....

• dexterswife

Jag tror också att musiken tystnar för Jens på fredag.

• Eliin

Tinna: Agnes va skitduktig tycker jag.. Hon har en speciell röst.=)

Elina har en benägenhet att bli skrikig när hon sjunger starka låtar tycker jag me...

• dexterswife

id78: Jasså! Där ser man!

• fenomena83

meeeen jag FÖRSTÅR inte vad som är så speciellt med agnes!!!
    hon e ingen IDOL...
    maken till mesigare människa har jag aldrig sett.
    det måste ju bli lite mer go i henne om hon ska komma nån vart.
    trodde jag skulle dö när hon körde Im so excited.. jasså är hon excited??? det syntes då rakt inte förutom när hon kom inspringades som en å annan joggare.. sen blev hon helt still...

"aaaaa åå sen tänkte jag att jag kan ju ta den här.... vahetere... im so excited som vi har sjungit med min kör......."

MEEEEEES!!!!

jaaa hon har fin röst men hon e ingen idol punkt slut.

som nån annan skrev här innan hon e liksom "jaaaa hihihihihi näääää hihihihihih.... jag veeeeeet inte..... tihihihihihihih"

SUCK.

• fenomena83

stitch , det skulle nån i juryn kunna säga..
    snart tystnar musiken för dig också jens, alltså...