• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • S0lstråle

Men finns det inte risk för att Jonah blir "en ny Daniel", dvs. ingen större popstjärna direkt?! Visst bra röst och allt det där och första skivan sålde säkert jättebra, särskilt bland målgruppen kvinnor 30+ men nu är det väl mest ålandsfärjan som gäller för honom eller?

Jag tycker att det är dags att en kille åker ut! Jens eller Måns skulle inte vara helt fel. Helst Jens. Inget för mig!!! Sedan är inte alla tjejer som är kvar favoriter direkt heller men-men.

• tinna

Måste bara hålla med Eliin igen om Sebbes mick. Fattar inte att ingen någonsin förklarat hur man ska hålla en mick, det ser ju helmysko ut! Störigt!

• Eliin

men tyvärr eftersom det är så många tjejer som sitter och röstar så kommer det åka ut en tjej i kväll igen. Jag tycker Jens ska åka helt klart..

• ming

Om det åker ut en tjej så ska helt klart Agnes åka.

• Gäspan

Jaaaa!Idag är det fredag! Äntligen....

• Eliin

Ming: NEEEJ då tycker jag hellre att Mariem eller Maria, hon den krulliga (blandar i hop namnen) att hon ska åka...

• ming

Ja, Marieme är inte alls bra heller tycker jag.

• silhuett

Skulle vara bättre om man fick rösta på den man ville skulle åka UT. Då skulle jag ringa mångta samtal
    Nu hejar jag ju på Sebastian, och eftersom han är så populär känns det onödigt att lägga pengar på att rösta.

• ming

Silhuett-> Eller så tänker alla som du och låter bli att rösta och så åker han ut.