• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Barbaskön

Missade början då jag nattade plutten. Men de jag har hört hitills:

Agnes: något stör mig, hon ser konstigt ut har hon underbett? Jag får inte kläm på hennes röst, ibland är den stark i vissa partier i sången och ibland bara försvinner hon. Däremot var det ju en ursnygg outfit ikväll!

Ola: Äntligen får man höra hans röst - ogillar hans stil annars men idag verkar han mer ödmjuk

Sibel: Den som skrivit låten borde skjutas -hatar den, men Sibellan gjorde det mycket bra men ballader blir så trista...

Måns: Charmiga ögon men inte så mycket mer än så

Jens: Nä vad var det för darrande asplöv? Bort bort bort

• Lucille

Om Sibel hade sjungit med sin spröda röst (som jag normalt avskyr) så hade det blivit kanon idag men nu så skrek hon. Jag har alltid uppfattat låten som sorgsen inte arg. Sibel lät riktigt arg idag och det var synd för det kunde ju blivit riktigt bra.

• Bonanza

Men då var ju han min favorit! Nu har jag ju inte följt bara för att någon sa att han åkte ur. *surar*

Nu ska jag börja följa det här. Kanske.

Sibel var i alla fall riktigt bra idag. Och jag gillade Ola som gjorde Håkan-låten. Jag är ett stort Håkan-fan, men tyckte att han gjorde den bra.

• lövet2

Elina var inget vidare ....
    Sibel får min röst i dag, för första gången!

• michiara

mm sibel får min röst med..tyckte inte heller om elina

• rosamoln

Marieme, Agnes (bara för att jag hoppas på det) och Elina tror jag ligger löst och Marieme åker. Bara lite gissningar
    Fast jag vill att Måns ska vara kvar!

• nelly 1

marieme var bättre på snabbreprisen

sitter löst gör nog
    Måns
    Jens
    sen tror jag nog att det faktiskt är marieme