• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • tr3z

Jag tänkte som du ärtprinsessan tills jag insåg att det är ju samma fjortisar som ska spendera månadspengarna på skivor och bilder på idolerna.. Alltså känns det inte så konstigt att killarna blir kvar till slutet eftersom det är småtjejerna som står för pengarna..

• Cheri

Ah men hallå folket.. nu glömmer ni juh bort Spice Girls o Britney Spears

• tr3z

ja men det var ju mest medelålders män som köpte skivor med dom, och dom gubbarna glor väl inte på idol?

• Cheri

hahahahaha det var det väl ändå inte? *asg*

Hemska tanke *S*

• rosamoln

Varför är ni emot Jens så mycket? Visst, i början var han "tråkig", men det var ju för att Idol aldrig hade visat honom, vilket var orättvist. Man "kände" ju redan de andra så. (vet att jag skrivit detta förut )
    Idag tyckte jag att han var bra!

• Mumu

Nej, Jens var dålig som vanligt. Jag hade rätt i vilka som skulle sitta löst och vem som skulle åka hem igår, det var rätt tydligt. Men sen vet man ju aldrig hur det galna rösta-folket tänker !

Jonah tyckte jag gjorde ett bättre framträdande än jag nånsin sett honom göra! Hans förmåga att sjunga lyftes fram av att han inte var så förbenat stel på scen. Han gav lite mer, hoppas det börjar lossna lite för killen!